قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/07 13:15 | کد خبر : 2472
شکایت پرسپولیس هم روی هوا رفت...

اولین پیروزی حقوقی تراکتور در فصل جدید

کمیته انضباتی فدراسیون فوتبال حکم قاطع شکایت علیه استفاده از بیرانوند بعنوان بازیکن غیرمجاز را صادر کرد.

تراکتور,پرسپولیس,علیرضا بیرانوند,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، پرونده فسخ علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس و مجادله های مدیران باشگاه های تراکتور، پرسپولیس و علیرضا بیرانوند سرتیتر رسانه ها بود.

این جدال و کشمکش به بازی های لیگ برتر نیز سرایت کرد و بعد از اتمام هفته اول لیگ برتر باشگاه مس رفسنجان شکایتی تحت عنوان استفاده از بازیکن غیرمجاز توسط باشگاه تراکتور تهیه و تنظیم و به کمیته انضباطی فرستاد.در دیدار هفته دوم تراکتور_ پرسپولیس نیز باشگاه پرسپولیس شکایتی تحت همین موضوع به کمیته انضباطی ارسال کرد.

ساعاتی پیش شکایت باشگاه مس رفسنجان با قاطعیت رد شده و باشگاه تراکتور و علیرضا بیرانوند تبرئه شدند. ابولفضل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی  گفت:" این رای مربوط به شکایت باشگاه مس رفسنجان و در بازی هفته اول مقابل تراکتور است و ارتباطی به نتیجه پرونده مطروحه در کمیته وضعیت ندارد. برهمین اساس اولا از سوی کمیته وضعیت تا زمان صدور رای از سوی کمیته انضباطی تصمیمی نفع یا علیه اقای بیرانوند اتخاذ نشده است، ثانیا نتیجه رای کمیته وضعیت هر چه که باشد عطف به ماسبق نخواهد شد."

با این تفاسیر حضور و بازی علیرضا بیرانوند با هر حکمی که در پرونده فسخ وی صادرشود. برای باشگاه تراکتور هیچ آسیبی نمیرساند و حضور علیرضا بیرانوند در بازی های مختلف باشگاهی و ملی قانونی است.

کد خبر 2472


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید