قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/07 20:01 | کد خبر : 2471
ترکیب ، حواشی و آمار و پیش بینی؛

پک ویژه هوادار-تراکتور؛ بخوان بعد ببین!

تراکتور در یکی از بازی های هفته سوم لیگ برتر در تهران با هوادارانش مهمان تیم هوادار خواهد بود.

تراکتور,هوادار تهران,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، هفت روز بعد از بازی بزرگ‌ هفته دوم که جنجال ها و حواشی آن هنوز هم ادامه دارد، هفته سوم لیگ برتر ایران شروع خواهد شد. در یکی از بازی های این هفته فردا از ساعت 19:15 در استادیوم شهرقدس تهران تراکتور مهمان هوادار خواهد بود. باهم نگاه داریم به این بازی:

تراکتور: 
تیم تراکتور از 2بازی قبل یک برد و یک مساوی کسب کرده و با چهار امتیاز در رتبه دوم جدول است. این تیم که در تهران هیچگاه احساس مهمان بودن نداشته است قطعا در بازی فردا با حمایت هواداران خود در فکر کسب برد دوم فصل خواهد بود.

هوادار:
هوادار با یک جراحی حسابی و پوست اندازی اکثریتی وارد لیگ شده است. این تیم در  دو بازی قبلی خود بردی نداشته و در بازی خانگی قبلی اش متحمل شکست شده است. شاگردان مهدی رحمتی برای بدتر نشدن اوضاع در پی کسب اولین برد فصل خود هستند که البته کار آسانی نخواهد بود.

وضعیت جدول:
در جدول تیم سپاهان تنها تیم ۶ امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد. تیم های تراکتور ، استقلال،ملوان و فولاد با چهار امتیاز و تفاضل گل و گل زده به ترتیب در رتبه های دوم تا پنجم قرار دارند. هوادار هم با یک امتیاز، سیزدهم است.

تقابل ویژه:
محمد مسلمی پور،علی نجفی و علی فتحی سه محصول آکادمی تراکتور در تیم هوادار هستند. آنها فردا به احتمال زیاد در ترکیب تیم شان قرار خواهند گرفت.

درگوشی:
 آی تی سی کارت سوکول چیکالشی به احتمال زیاد برای بازی تراکتور_ هوادار صادر خواهد شد. در صورت صلاحدید کادرفنی این بازیکن اولین بازی خود را مقابل هوادار انجام خواهد داد.

ترکیب احتمالی:
ترکیب احتمالی تراکتور
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیلزاده،عارف آقاسی،دانیال اسماعیلی فر ، محمد نادری، ایگور پوستونسکی،ریکاردو آلوز،مهدی ترابی،امیرحسین حسینزاده،مهدی هاشمی نژاد،تومیسلا استرکالی

ترکیب احتمالی هوادار
ارشا شکوری، صائب محبی،مرتضی منصوری،میثم تهی دست،مهدی ترکمان،مهدی مهدوی،عرفان معصومی،پیمان رنجبری،مهدی گودرزی،عرفان معصومی و مصطفی احمدی

پیش بینی نتیجه:
طی سه سال اخیر سه تقابل تراکتور-هوادار در تهران با نتیجه 1-0 به پایان رسیده است. دو بار تراکتور و یک بار هوادار پیروزی را در این تقابل ها مال خود کرده است. خاصیت اصلی بازی های دو تیم در تهران کم گل بودن و البته گریز از تساوی بوده است. به این ترتیب یک بازی کم گل همراه با برنده، پیش بینی ما از نتیجه است.

کد خبر 2471


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید