قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/07 14:21 | کد خبر : 2467
دمیده شدن روح فوتبال به کوچه‌های تبریز

تیم کریم باقری vs تیم رسول خطیبی

مسابقات فوتبال خیابانی در شهر تبریز فرصتی طلایی برای دمیده شدن روح فوتبال به کوچه های این شهر است که در سال های نه چندان دور ستاره های بزرگی را به فوتبال ملی و باشگاهی معرفی کرده است.

 فوتبال خیابانی,جام شهریار,بسکتبال خیابانی,

به گزارش ورزش آذربایجان، اولین دوره مسابقات بسکتبال و فوتبال خیابانی تحت عنوان «جام شهریار» روزهای ۷ ، ۸ و ۹ شهریور ماه در ضلع شمالی مقبره الشعرا برگزار خواهد شد.

این مسابقات در ۲ رشته ورزشی بسکتبال 3×3 و همچنین فوتبال 3×3 یا همان گل کوچک‌ برگزار می شود که با توجه به تجربه برگزاری موفق مسابقات بسکتبال جام سید شریف در میدان شهید بهشتی و همچنین محبوبیت و جذابیت فوتبال گل کوچک که برای اولین بار طبق استانداردهای جهانی برگزار می شود ، انتظار می رود استقبال خوب شهروندان و ورزش دوستان تبریزی را بهمراه داشته باشد.

در دوره ای که فوتبال گل کوچیک و به طبق آن سالنی بازان قهار در حال کم شدن هستند، برگزاری چنین مسابقاتی می تواند بار دیگر روح ورزش به ویژه فوتبال را در کوچه پس کوچه های شهر تبریز زنده کند.

همین سبک فوتبال و رونق آن در کوچه پس کوچه های فوتبال خیز تبریز بود که به معرفی چهره های سرشناسی چون کریم باقری، رسول خطیبی، سیروس دین محمدی، علیرضا اکبرپور و خیلی های دیگر انجامیده بود که سال ها در عرصه ملی و باشگاهی کشور خوش درخشیدند اما سال هاست که دیگر تکراری برای این چهره ها نیست!

کد خبر 2467


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید