قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/07 13:36 | کد خبر : 2466

کارشناس برنامه پرحاشیه صدا و سیما بعد از عذرخواهی مجری بابت بی احترامی به تراکتوری‌ها، سرخ پوشان آذربایجان را یکی از مدعیان اصلی قهرمان نامید.

سیدمهدی سید صالحی,تراکتور,آرش اسدی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، آرش اسدی،مجری برنامه تلویزیونی "سلام تهران" شبکه تهران دو روز قبل اظهارات مغرضانه و بدون پایه و اساسی راجع به سقف بودجه تراکتور بیان کرد. در این راستا واحد حقوقی باشگاه تراکتور خیلی زود دست به کار شد و از طریق رسانه رسمی، وعده پیگیری حقوقی موضوع را داد.

پس از فشار هواداران تراکتور و اعتراض به موقع باشگاه، روز گذشته این مجری پرحاشیه - البته برای تی تی ها - با تغییر ۱۸۰ درجه‌ای مواضع خود نسبت به برنامه قبلی از هواداران تراکتور عذرخواهی کرد.

سیدمهدی سید صالحی،مهاجم اسبق تراکتور نیز میهمان این برنامه تلویزیونی درباره وضعیت قرمزپوشان آذربایجانی اعلام کرد: «به دلیل شناخت دراگان اسکوچیچ،سرمربی پرشور ها از بازیکنان با توجه به سابقه کاری او چه در تیم ملی و چه در عرصه باشگاه‌ی فوتبال ایران،تراکتور نسبت به سایر تیم های لیگ برتر،فوتبال هماهنگ و شناور بازی می‌کند.»

آقای گل اسبق فوتبال ایران با تاکید به اینکه تراکتور می تواند امسال قهرمان لیگ برتر شود گفت: «تراکتور اگر وارد حاشیه نشود به همراه سه تیم پرسپولیس،استقلال و سپاهان از شانس های اصلی قهرمانی لیگ برتر هستند.»

کد خبر 2466


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید