قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/06 18:21 | کد خبر : 2459
آلترناتیوی‌ترین تیم لیگ برتر

همین ویژگی تراکتور را قهرمان می‌کند

تراکتور با این ویژگی بسیار جذابش می تواند به رویای یک و نیم دهه ای فتح لیگ برتر رنگ واقعیت بخشد.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تراکتور مدل ۱۴۰۳ با جذب ۱۰ بازیکن اغلب باکیفیت و حفظ بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته، به آلترناتیوی‌ترین تیم ایران تبدیل شده است. شرایط به گونه‌ای است که با وجود حداقل ۲ بازیکن با کیفیت بالا در هر پست، خطر نیمکت نشینی تقریبا همه بازیکنان را تهدید می‌کند. این همان ویژگی‌ای است که می تواند تی تی ها را به آرزوی دیرینه‌شان در لیگ برتر برساند.

در فصول گذشته بزرگترین معضل تراکتور در عمق اسکواد خود، فقر آلترناتیو و نداشتن جایگزین مناسب در برخی از پست ها بود. در این راستا مهم ترین و بزرگترین مشکلی که سرخ‌های آذربایجان در هر فصل با آن دست و پنجه نرم می‌کردند نداشتن جانشین های مناسب به ویژه در خط دروازه بود. آنها برای حل مشکل یاد شده در این فصل با جذب علیرضا بیرانوند و قهر و اعتصاب و عدم حضور  حسین پورحمیدی در تمرینات آماده سازی پیش فصل به دلیل به خطر افتادن جایگاهش و جریان مناقشه پرسپولیس با بیرانوند به دلیل فسخ قرارداد،با وجود همه این شرایط تی تی ها بعد از چندین فصل بر این مسئله فائق آمدند تا دو دروازه‌بان آماده در این پست را داشته باشند.

در عمق اسکواد خط دفاعی، تراکتور با جذب عارف غلامی در روز های پایانی نقل‌و‌انتقالات، زوج خط دفاعی شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی نیز از حاشیه امنیت خارج شدند.

در خط هافبک، تراکتور با قاطعیت می‌توان گفت بهترین و پرمهره ترین تیم لیگ برتر است. به گونه‌ای که دست دراگان اسکوچیچ،سرمربی تیم برای ارائه انواع و اقسام تاکتیک ها و تفکرات باز است.

در خط حمله تی تی ها با جذب سوکول چیکالشی،مهاجم آلبانیایی و حضور تومیسلاو اشترکالی،رحمان جعفری و مهدی عبدی،شمار مهاجمان خود را به عدد ۴ رساندند.

سرخ‌پوشان آذربایجان با دارا بودن چنین اسکواد متنوع و پرشمار خود که آنها را به پر آلترناتیوترین تیم لیگ برتر ایران تبدیل کرده می‌توانند به سمت آرزوی دیرینه هوادارانشان یعنی قهرمانی در لیگ برتر حرکت کنند.

کد خبر 2459


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید