قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/06 14:30 | کد خبر : 2456
آنجلوتی از هر فرصتی برای تعریفش استفاده می کند

نابغه فوتبال ترک نورچشم سرمربی رئال

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، برای چندمین با به تمجید آردا گولر، ستاره جوان تیمش و نابغه فوتبال ترکیه پرداخت.

رئال مادرید,آردا گولر,کارلو آنچلوتی,

به گزارش ورزش آذربایجان، از هفته دوم لالیگا، رئال مادرید در خانه خود با نتیجه 3-0 مقابل رئال وایادولید به پیروزی رسید. پس از این بازی، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. او در بخشی از این کنفرانس برای چندمین بار طی چند ماه اخیر به تمجید از آردا گولر، ستاره جوان ترکیه‌ای تیمش پرداخت.

کارلتو در پاسخ به سؤالی در مورد دلیل انتخاب آرادا گولر در ترکیب اصلی به جای جود بلینگام که در تمرینات مصدوم شده بود، گفت: "در انتخاب بین آردا و براهیم تردید داشتم، اما به دلیل بازی در خانه، فکر کردم شروع بازی با آردا به او بیشتر کمک خواهد کرد. گولر بازی خوبی انجام داد."

سرمربی ایتالیایی همچنین گفت که آردا در طول دیدار در پست‌های مختلفی بازی کرد و او این تفکر را ندارد که آردا جایگزین اول بلینگام باشد. آنچلوتی با اشاره به رقابت شدید در رئال مادرید، تأکید کرد که برای بازیکنان جوانی مثل آردا، براهیم و اندریک، بازی کردن و کسب زمان حضور در میدان مهم است. او درباره آردا که از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و زمان بیشتری بازی کرد، اظهار داشت: "هدف من این است که به او کمک کنم تا به سطح رئال مادرید برسد و پیشرفت کند."

کد خبر 2456


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید