قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/05 18:36 | کد خبر : 2451
از این به بعد ماجرا فرق کرد آقای اسکوچیچ

ذره‌بین روی بزرگترین آپدیت فصل تراکتور

خط حمله تراکتور در فصل جدید آپدیتی به خود می بیند که چند فصل بود از آن رنج می برد. با این شرایط حالا اسکوچیچ باید علاوه بر تفکرات قبلی‌اش، فکری به حال استفاده بهینه از آپدیت بزرگ فصل تیمش کند.

تراکتور,سوکول چیکالشی,دراگان اسکوچیچ,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از رونمایی رسمی از سوکول چیکالشی مهاجم آلبانیایی جدید تیم تراکتور خط حمله این تیم شرایطی را تجربه می کند که مدت ها بود هوادارانش آرزوی آن را داشتند. حالا دراگان اسکوچیچ باید علاوه بر افتخار کردن به تیمش بابت موقعیت سازی، به فکر استفاده بهینه از این موقعیت ها با بهره گیری از ابزارهای متنوع تهاجمی اش باشد.

4+2 مهاجم در حمله
بعد از جذب سوکول تیم تراکتوردر خط حمله دارای 4 مهاجم تخصصی(سوکول چیکالشی، تومیسلا اشترکالی، رحمان جعفری و مهدی عبدی) است. و دو وینگر این تیم نیز(امیرحسین حسین زاده و مهدی ترابی) قابلیت بازی در  پست مهاجم را دارند. با این حساب تراکتور در خط حمله خود  4+2 مهاجم را در دسترس دارد.

خط هافبک و وینگر متنوع و خلاق 
در خط وینگر و هافبک تی تی ها نیز بازیکنان چند پسته زیادی دارد. تا دست سرمربی در انتخاب و چینش و تنوع تاکتیکی باز باشد. این تنوع عامل خلق موقعیت های زیاد در دو بازی اخیر است. با توجه به موقعیت سوزی مهاجمان تراکتور در دو بازی قبل حضور مهاجم جدید قطعا نرخ تبدیل به گل فرصت های ایجاد شده را  بهتر خواهد کرد.

اسکو و تغییر شرایط
باوجود اعلام اسکوچیچ در کنفرانس پس از بازی با پرسپولیس و اولویت قرارداشتن ایجاد موقعیت تا گلزنی ولی بسیاری از کارشناسان این سخنان وی را مطالبی برای کاهش فشار برای جذب مهاجم میدانستند.بعد از جذب مهاجم جدید احتمالا اسکوچیچ را خوشحال ترین فرد در باشگاه تراکتور باید بدانیم.

آخرین ورژن تی تی ها با دو مهاجم خارجی
آخرین بار تراکتوری ها در فصل ۹۷_۹۸  دو مهاجم خارجی تخصصی در ترکیب داشتند. لی اروین _ آنتونی استوکس زوج خط حمله تراکتور در آن فصل که آخر داستانشان زیاد خوب تمام نشد. حال هواداران امیدوار هستند زوج تومیسلا_سوکول با درخشش خود باعث فراموشی خاطرات بد اروین استوکس شوند.

کد خبر 2451


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید