قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/05 17:15 | کد خبر : 2448
این جا در تراکتور، درست وسط میدان...

جنگ درون تیمی در حد لالیگا!

رقابت دو ستاره میانه میدان تراکتور، شرایط جذابی در این تیم ایجاد کرده است.

تراکتور,ریکاردو آلوز,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"،عمق قابل توجه اسکواد تراکتور در پست های مختلف به چالش و رقابت های شیرینی بین بازیکنان منجر شده است. سطح فنی نزدیک بازیکنان در اکثر پست ها به این مورد انجامیده است؛ در این بین رقابت در یک آیتم بین دو ستاره قبل توجه تر است.

ریکاردو آلوز آقای پاس گل دو فصل اخیر لیگ برتر در این فصل با یک رقیب هم تیمی مواجه است.  مهدی ترابی هافبک_وینگر تراکتور در این فصل  پا به پای آقای پاس گل سرخ پوشان آذربایجان پیش می رود.

دو هفته یک پاس گل
مهدی ترابی همانند ریکاردو آلوز طی دو هفته اخیر یک پاس گل داده است. ترابی در هفته اول  لیگ برتر در بازی تراکتور مقابل مس رفسنجان موفق شد یک پاس گل بدهد. ریکاردو آلوز نیز در بازی تراکتور مقابل پرسپولیس توانست یک پاس گل بدهد.

180دقیقه کامل با نرخ شوت برابر
هردو بازیکن در طول بازی اقدام به شوتزنی های زیادی کرده اند. نرخ شوت مهدی ترابی در۱۸۰ دقیقه 1.5بوده و نرخ شوت در چهارچوب او یک بوده است.
نرخ شوت ریکاردو آلوز در 180دقیقه 2.0بوده است که در این بین نرخ شوت در چهارچوب او نیز یک بوده است.  مجموع تعداد شوت ترابی از تعداد شوت الوز کمتر بوده ولی شوت در چهارچوب ترابی بیشتر است.

عملکرد دفاعی/نبرد پیروز
در عملکرد دفاعی نرخ عملکرد دفاعی ترابی 3.5 بوده و نرخ نبرد پیروز 5 بوده است. نرخ عملکرد دفاعی آلوز 5.6 بوده و نرخ نبرد پیروز 6.6 بوده است. با توجه به پست ریکاردو آلوز در خط هافبک نرخ دفاعی و نبرد پیروز ریکی بهتر است این آمار نشان از درگیری بیشتر ریکاردو در طول بازی دارد.

نبرد موفقیت و لمس توپ دو امار معکوس
مهدی ترابی در 180دقیقه نرخ لمس توپ 46 را برجای گذاشته است.  نرخ موفقیت در نبرد او روی عدد 55.6 است. که نشان از جنگندگی و کمک به دفاع چپ تیم دارد.
نرخ لمس توپ ریکارد 66.7 است. نرخ موفقیت در نبردها نیز روی عدد 50 است. و ریکاردو نصف نبرد ها خود را پیروز شده است.

با این آمار و رقابت نزدیک دو بازیکن‌شاهد خلق موقعیت گل زیادی برای مهاجمان تیم خواهیم بود. با توجه به رقابت آقای پاس گلی ریکی و ترابی آیا شاهد رقابت آقای گلی در بین مهاجمان تیم خواهیم بود؟

کد خبر 2448


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید