قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/05 15:30 | کد خبر : 2446
هتریک فرد و گلزنی ژکو...

غرش آقای خاص در سوپرلیگ ترکیه

در هفته سوم لیگ، چایکور ریزه‌اسپور و فنرباغچه به مصاف هم رفتند.

فنرباغچه,سوپر لیگ ترکیه,ادین ژکو,

به گزارش ورزش آذربایجان,فنرباغچه در هفته سوم از سری  مسابقات سوپر لیگ ترکیه به مصاف ریزه اسپور رفت که در این رقابت با نتیجه ۵-۰ پیروز شد.

در این مسابقه تیم ژوزه مورینیو توانست با هتریک فرد امتیازات خود را به عدد 7 برساند و با یک بازی بیشتر فعلا در صدر جدول باشد گفتنی است بشیکتاش و گالاتاسرای با یک بازی کمتر شیش امتیازی هستند.

گل‌های فنرباغچه را فرد در دقایق ۱۵، ۶۰ و ۶۴، ادین ژکو در دقیقه ۵۳ و آلکولوف (گل به خودی) در دقیقه ۶۶ به ثمر رساندند.


لحظات گل بازی:

- در دقیقه ۱۵ فنرباغچه پیش افتاد. در جناح راست، فرد با پاس تادیچ به توپ رسید و شوت محکم او که مستقیماً به سمت دروازه زده شد، پس از برخورد با دروازه‌بان گوک‌خان، وارد دروازه شد: ۰-۱.

- در دقیقه ۵۲، فنرباغچه اختلاف را به دو گل افزایش داد. ژکو با پاسی عمقی از مرت در جناح راست توپ را گرفت و پس از پیشروی، با شوتی دقیق توپ را از سمت چپ دروازه‌بان گوک‌خان وارد دروازه کرد: ۰-۲.
- در دقیقه ۶۰، فنرباغچه اختلاف را به سه گل رساند. در حمله‌ای سریع، فرد با پاس عمقی مکسیمین از جناح چپ در محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت او وارد دروازه شد: ۰-۳.

- در دقیقه ۶۴، ژکو در محوطه جریمه شوتی زد که دروازه‌بان گوک‌خان آن را دفع کرد. توپ در مقابل فرد قرار گرفت و او با این فرصت هت‌تریک خود را کامل کرد: ۰-۴.

- در دقیقه ۶۶، اختلاف به ۵ گل رسید. شوت تادیچ پس از پاس شیمانسکی به آلکولوف برخورد کرد و وارد دروازه شد: ۰-۵.

بازی با پیروزی ۵-۰ فنرباغچه به پایان رسید.

کد خبر 2446


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید