قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/03 17:21 | کد خبر : 2433
قهر نیستم که هیچ، شدیدا هم هستم!

یاغی تراکتور سر به‌راه شد!

بازیکن جوان تراکتور خیلی زود از جنجال های قبل از شروع فصلش پشیمان شده است.

 محمد قنبری,تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، محمد قنبری،وینگر و کاپیتان سوم فصل گذشته تراکتور که در طول دو فصل گذشته از یک بازیکن گمنام تبدیل به یک مهره موثر در تراکتور شد،پس از پایان فصل بیست و سوم و شروع نقل‌و‌انتقالات تابستانی سال ۱۴۰۳ تبدیل به یک مهره یاغی شد.

وینگر یاغی تی تی دو بار در زمان تمرینات اردوی آمادگی پیش فصل تراکتور به بهانه های مختلف اعم از: از دست دادن جایگاه خود در تیم و شماره پیراهن از حضور در تمرینات انصراف داد.بلزیکن جوان تراکتور که بیشتر به دنبال خروج از تیم آن هم‌به صورت رایگان و پیوستن به تیم مدنظرش بود،د این خصوص او با انتشار انواع و اقسام رفتار های مشمئزکننده در پیج شخصی خودش تا مدیران تراکتور با خروج او موافقت کنند.

اما مدیران تراکتور بدون درنظرگرفتن رفتار های غیرحرفه‌ای قنبری،مخالف جدایی او از جمع تی تی ها شدند.با این حال،محمد قنبری با حضور در میکسدزون استادبوم یادکار امام تبربز  پس ازبازی تراکتور و پرسپولیس در جمع خبرنگاران اعلام کرد که از رفتار های خود پشیمان است و خواستار ماندن در جمع تی تی ها است.

به اعلام منابع خبری نزدیک به محمد قنبری،او در جمع خصوصی اعلام کرده که از رفتار های خود پشیمان است و سعی دارد تا اعتماد دراگان اسکوچیچ،سرمربی تراکتور را جلب کند .تا بار دیگر به جایگاه خود در تراکتور برگردد.

کد خبر 2433


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید