قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/03 12:39 | کد خبر : 2430
مس و گیتی علیه هم مستند رو کردند

جنگ الکلاسیکو؛ سکانس سوم

دو باشگاه مس سونگون و گیتی پسند با ارسال مستندات متعدد علیه هم از الکلاسیکو سعی در سنگین کردن مجازات رقیب دارند.

مس سونگون,گیتی پسند,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، جنگ الکلاسیکوی فوتسال ایران، بین گیتی پسند اصفهان و مس سونگون وارد فاز سوم شده است. تقابل این دو تیم از هفته ششم لیگ برتر فوتسال به تساوی ۶بر۶ انجامید اما حواشی پس از آن همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد حداقل تا یک ماه دیگر نیز به طول انجامد. 

فاز اول این نبرد، قبل از شروع کار بود که تیم اصفهانی با تغییر زمان بازی از ساعت ۱۶ به ساعت ۱۵، موجب اعتراض باشگاه مس سونگون شد. یاسر نجف زاده، مدیرعامل مس سونگون، حتی نامه ای به سازمان لیگ نوشته و اعلام کرد که تیم فوتسال این باشگاه حاضر به بازی در ساعت جدید نیست. با این وجود در فاز اول نبرد  که بیشتر جنبه روانی داشت، گیتی پسندی ها موفق به پیروزی شدند.

فاز دوم نبرد الکلاسیکو در حین بازی رقم خورد. اما این مرحله برنده ای نداشت  و با گل ثانیه های پایانی مس سونگون، کار با نتیجه ۶بر۶ خاتمه یافت. نتیجه تساوی و یک امتیاز ارزشمند در بیرون از خانه برای لاله های نارنجی یک دستاورد خوب بود اما اتفاقاتی در حین بازی رخ داد که شاید برای آنها گران تمام شود. پس از گل تساوی مس در دوازده ثانیه پایانی کار، زد و خورد شدیدی بین اعضای دو تیم صورت گرفت تا پرونده این بازی به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع شود.

پس از ارجاع پرونده بازی الکلاسیکوی فوتسال ایران به کمیته انضباطی، نبرد این دو تیم وارد فاز سوم و ارائه ادله و مستندات به فدراسیون شد. تیم میزبان با استقرار نمایندگان ویژه در قسمت های مختلف سالن پیروزی اصفهان از اتفاقات و حواشی بازی به صورت نامحسوس مستندسازی کرده و به گفته منابع آگاه حالا با دست پر پای به مرحله سوم نبرد گذاشته است. البته سونگونی ها هم اعلام کرده اند که مستندات خوبی علیه تیم حریف دارند که به محرومیت های سنگین اعضای گیتی پسند منجر خواهد شد.

هر دو باشگاه فیلم هایی که از نظر خودشان منشوری تر از مال دیگریست را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده اند. این کمیته بر اساس محتواهای دریافتی و البته گزارش ناظران ویژه خود، قرار است به زودی تصمیم گیری در مورد متخلفین و میزان محکومیت و محرومیت های آنها را شروع کنند. در این مورد پای ستاره ها و مربیان بزرگی وسط است و اگر قرار بر برخورد شدید و بدون مصلحت اندیشی باشد، یکی از پرتلفات ترین دربی های تاریخ فوتسال را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 2430


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید