قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/02 16:30 | کد خبر : 2424
من به اینا بباز نیستم نه داخل زمین نه بیرون...

بیرانوند-پرسپولیس؛ فعلا سه-هیچ!

بیرانوند مقابل پرسپولیس بار دیگر طلسم شکست نخوردنش را حفظ کرد و در پایان کار نیز با اعتماد به نفس از پیروزی اش در پرونده جنجالی فصل خبر داد.

تراکتور,علیرضا بیرانوند,پرسپولیس,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در حساس ترین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور،شب گذشته در استادیوم مملو از تماشاگر یادگار امام تبریز، دو تیم تراکتور و پرسپولیس به تساوی یک بر یک رضایت دادند. علیرضا بیرانوند،دروازه‌بان تراکتور، ویژه ترین چهره بازی بود که برای ششمین بار طلسم شکست نخوردنش مقابل پرسپولیس را پابرجا نگه داشت.

پرسپولیسی ها در حالی بلافاصله بعد از پایان بازی به دلیل حضور او در ترکیب تراکتور از این بازیکن و باشگاه تبریزی شکایت کردند که خود بیرو در میسکدزون یادگار اما با اعتماد به نفس بالا از پیروزی اش در پرونده حقوقی یاد شده خبر داد.

بیرانوند گفت: "من قراردادم را صد در صد قانونی فسخ کردم و هیچ مشکلی نداشتم. هیچ مشکلی نداشتم ولی تا الان هیچ حکمی را اعلام نکرده‌اند. امیدوارم هر چه زودتر اعلام کنند تا کسانی که دنبال این هستند که اتفاقی بیفتد، دیگر دنبال این موضوع نباشند. تا جایی که می‌دانم مطمئن هستم که صد در صد فسخم قانونی بوده و فکر می‌کنم تعیین وضعیت هم آگاه است. وقتی می‌گویم فسخ من قانونی است یعنی خیالم راحت است و نیازی به کسی ندارم که فشار بیاورد. امیدوارم اتفاقی بیفتد که هر چه زودتر رای را اعلام کنند."

گلر ملی پوش تراکتور تاکنون شش بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته است که حاصل آن،دو برد و چهار مساوی است.او هروقت مقابل پرسپولیس، سنگربان تیمش بوده،هیچوقت باخت نداده است و رکورد شکستن نخوردن مقابل تیم سابقش را برای ششمین بار حفظ کرد.

بیرانوند در مجموع شش بازی که مقابل پرسپولیس در درون دروازه تیمش فیکس بازی کرده است،پنج بار با پیراهن نفت تهران به تاریخ پیوسته و یک بار با پیراهن تراکتور مقابل پرسپولیس صف آرایی کرده است که حاصل آن ثبت دو کلین شیت و ۴ گل خورده برای گلر ملی پوش است.

کد خبر 2424


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید