قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/02 12:45 | کد خبر : 2422

دور رفت مرحله نهایی پلی آف لیگ اروپا با ۱۲ بازی انجام‌ پشت سر گذاشته شد و طی آن بشیکتاش هم کامبک زد و هم خورد!

پلی آف لیگ اروپا,لیگ اروپا,بشیکتاش,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دور رفت رقابت های پلی آف لیگ اروپا با انجام ۱۲ بازی پشت سر گذاشته شد. در یکی از این بازی ها تیم بشیکتاش در خانه حریفش با نتیجه 3-3 متوقف شد.

بشیکتاش در سوئیس مهمان لوگانو بود. در این بازی ابتدا نماینده ترکیه پیش افتاد ولی لوگانو توانست گل تساوی را در نیمه اول به ثمر برساند. در اوایل نیمه دوم شاگردان فن برونکهورست با زدن دو گل نتیجه بازی را به سود خود کردند. اما این پایان کار نبود و تیم حریف با زدن ۲ گل دیگر نتیجه را مساوی کرد. این دیدار در نهایت با نتیجه ۳_۳ مساوی به اتمام رسید.

 

گلزنان بشیکتاش

گدسون فرناندز ۲۱_۵۲

موسراتی ۵۵

 

گلزنان لوگانو

بیسلیمی۳۴

استفان ۵۶

پائولیستا(گل به خودی)۶۴

برونکهورست در کنفرانس پس از بازی گفت:"

"ما حریف را خوب آنالیز کردیم. بازی های زیادی از آنها را تماشا کردیم. آنها تیم خوبی هستند. آنها برای هر تیمی که با آنها بازی کردند مشکل ایجاد کردند. آنها با یک گل مقابل فنرباغچه شکست خوردند. ما این را در بازی هم دیدیم. بازی در این زمین آسان نیست، اما 2 گل آخری که خوردیم خیلی بد بود."

برونکهورست با اشاره به گدسون فرناندز که در این دیدار 2 گل به ثمر رساند، گفت: "با نگاهی به این دیدار، می خواستم 3 بازیکن در خط میانی داشته باشم. جزئیات کنترل خط هافبک مهم بود. حریف بازیکنان زیادی در خط میانی داشت. میانه میدان می توانست بهتر از این باشد. او این دوندگی ها را انجام داد.  می توانم موضوع بازی در زمین مصنوعی را درک کنم، شاید به دلیل هزینه و شرایط آب و هوایی ترجیح داده شود. من چمن را ترجیح می دهم. باید با این شرایط وفق می دادیم. امتیاز را از این نظر خوب بدانیم."

کد خبر 2422


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید