قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/01 14:51 | کد خبر : 2409
هر بازی ۱۶۹ میلیون تومان ناقابل!

شهرداری ارومیه از خودی خورد!

باشگاه شهرداری ارومیه به دلیل شکایت سرمربی سابقش به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

جهانگیر سید عباسی,شهرداری ارومیه,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، جهانگیر سید عباسی،سرمربی سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکایت علیه این باشگاه مبنی بر عدم اجرای تعهد،با رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال ایران،باشگاه شهرداری ارومیه را به پرداخت یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان محکوم کرد.

جهانگیر سید عباسی فصل گذشته در ۸ بازی ابتدای لیگ برتر والیبال که سکان هدابت شهرداری ارومیه را برعهده داشت،با عملکرد فاجعه آمیز ۲ برد از ۸بازی و قرار گرفتن در رتبه سیزدهم جدول چهارده تیمی این رقابت ها قرار گرفت.

پس از عملکرد ناموفق این مربی مربی،مدیران باشگاه با توافق دو طرفه قرارداد او را فسخ کردند.در این راستا مدیران باشگاه تا سی ام آذرماه ۱۴۰۲ متعهد شدند تا مبلغ چهارصد میلیون تومان به حساب این مربی واریز کنند،اما تا موعد مقرر مدیران شهرداری مبلغ مورد توافق شده را پرداخت نکردند تا این توافق باطل شود.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال نیز با استناد به این قرارداد و عدم اجرای تعهد باشگاه شهرداری ارومیه،این باشگاه را محکوم به پرداخت کل قرارداد یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان ملزم کرد.تعلل مدیران باشگاه و سهل انگاری و عدم نظارت بر شیوه‌ی قرارداد ها و مدیران باشگاه سبب شد تا این باشگاه ضرر ۹۵۰ میلیون تومانی متحمل شود،مبلغی که این تیم می‌توانست به راحتی صرف خرید یک بازیکن خوب کند.

کد خبر 2409


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید