قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/01 13:15 | کد خبر : 2407
دست باز اسکوچیچ برای بازی بزرگ...

عمیق مثل اسکواد تراکتور؛ ترکیب برنده!

در آستانه بازی حساس عصر امروز می خواهیم عمق اسکواد تراکتور و ترکیب احتمالی این تیم مقابل پرسپولیس را مورد بررسی قرار دهیم.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تا ساعاتی دیگر سوت آغاز حساس ترین بازی لیگ برتر زده خواهد شد. در این دیدار تراکتور از رقیب سنتی خود پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.

تراکتوری ها با یک خانه تکانی و تقویت اساسی وارد فصل جدید شده اند و خیلی ها از تیم فعلی به عنوان یکی از بهترین تیمهای یک دهه اخیر یاد می کنند. در آستانه بازی امروز نگاهی به ترکیب احتمالی تراکتور. در بازی پیش رو داشته باشیم؛

دروازه؛ متخصص نباختن مقابل حریف
به احتمال بالا علیرضا بیرانوند در خط دروازه تراکتور در این بازی خواهد بود. با توجه به پرونده فسخ بیرو با پرسپولیس حضور وی در دروازه یک بار روانی مضاعف روی تیم سابق خود خواهد داشت. همچنین این دروازه بان کهنه کار در ۵ بازی رودر رو با پرسپولیس ۲برد و ۳ تساوی کسب کرده است. و باختی ندارد. 

زوج شجاع با عارف مثل دیوار چین
در خط دفاع میانی زوج عارف آقاسی و شجاع خلیلزاده از فصل قبل هماهنگی زیادی دارند. با توجه به بازی های ملی شجاع و همبازی بودن با بیرو این هماهنگی به یک مثلث امن در خط دفاع تبدیل میشود.


نادی و دانیال همانند دژ های مرتفع
حضور محمد نادری در چپ و دانیال اسماعیلی فر در راست خط دفاعی تراکتور خیال تی تی ها را از کناره های تراکتور در این بازی راحت میکند. باتوجه به سرعت و قدرت حمل توپ این دو بازیکن در بازی قبل شاهد شرکت هردو بازیکن در حملات تراکتور بودیم.

ایگور با صلابت و خشن
اثگورپوستونسکی هافبک دفاعی تراکتور که در بازی قبل با تکن و تخریب بازی حریف خیال خط دفاعی تی تی ها را راحت کرد. در این بازی با توجه به خط حمله و هافبک پرسپولیس کار سختی خواهد داشت. آیا اسکوچیچ در این بازی از دو هافبک دفاعی استفاده خواهد کرد؟ یا ایگو به تنهایی پشت آلوز را پر خواهد کرد؟

حسینی پلن بی اسکو
سید مهدی حسینی در بازی قبل و بعد از حضور در زمین بالانس را به خط حمله تراکتور برگرداند. با توجه به خط هافبک پرستاره پرسپولیس احتمال حضور فیکس وی در کنار ایگور و آلوز وجود دارد. 

آلوز ستاره با دست های جادویی
ریکاردو آلوز در بازی قبل با توجه به حضور در کارهای دفاعی شادابی و طراوت خط حمله تراکتور را کاسته بود. بعد از حضور حسینی در کنار ایگور و شرکت وی در کارهای مکملی با آلوز طراوت و میل تهاجمی تراکتور را بیشتر کرد. همانند فصل قبل میزان دوری آلوز با خط حمله رابطه مستقیم با میزان زهردار شدن حملات تراکتور دارد.

مهدی ترابی کم فروغ ولی پرادعا
با توجه به عدم هماهنگی ترابی با سایر بازیکنان بازی وی در بازی مس شاید به چشم نیامد. ولی از نظر متریکا بهترین بازیکن تراکتور در هفته اول بود. حضور ترابی در سمت چپ تراکتور و با نادری زوجی قدرتمندی خواهد ساخت.

امیرحسین با آمار صد از صد
امیر حسین حسین زاده که در بازی قبل بعنوان وینگر راست بازی کرد در کل بازی یک شوت زده داشت و آن شوت نیز به گل تبدیلر شد تا با آمار نرخ گل ۱۰۰/۱۰۰ پا به این مسابقه بگذارد.

تومیسلا در راه لوسیانو
تومیسلا استرکالی همانند ادینهو در اولین بازی خود یک گل زیبا زد و او در کل بازی سه شوت در چهارچوب زد تا برای این بازی اسکو از نوک پیکان حمله آسوده خاطر باشد‌.

کد خبر 2407


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید