قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/01 10:30 | کد خبر : 2404
شب پرحادثه زرد و قرمزها در سوئیس

گالا-چمپیونزلیگ؛ در مرحله اما و اگر!

با شکست در دیدار رفت مقابل یانگ بویز، صعود گالاتاسرای به دور نهایی چمپیونزلیگ به اما و اگر کشیده شد.

گالاتاسرای,لیگ قهرمانان اروپا,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، روز دو مرحله رفت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴_۲۰۲۵ برگزار و طی آن گالاتاسرای در خانه حریف زمین گیر شد.

گالاتاسرای در سوئیس به مصاف یانگ بویز رفت. یانگ بویز در نیمه اول با نتیجه ۲_صفر پیروز شد. ولی نیمه دوم اصلان ها طوفان کردند. در ۶ دقیقه کامبک زدند.

اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی عبدالکریم با خطای هند در محوطه جریمه و اخراج پنالتی به حریف داد تا در نهایت این بازی با نتیجه ۳_۲ به اتمام برسد.

در این بازی علاوه بر عبدالکریم اکتر اوغلو  موسلرا گلر کهنه کار گالا در بین دو نیمه بعلت مصدومیت تعویض شد.

اولکان بوراک در نشست خبری بعد از بازی گفت: "به خاطر پنالتی ام در سکوها بودم اما مدیریت داور مزاحم شد. کارت هایی که به هر دو تیم داد... در 1 دقیقه کارت نوشت. با توجه به قضاوت داور آلمانی در دیدار رفت امیدوارم برای بازی دوم داوری آذربایجانی تعیین کنند. در موقعیت پنالتی، توپ از پای عبدالکریم به دست او رسید. هنگامی که او لیز می خورد، یک دست به طور خودکار باز می شود. آنها انتظار دارند بازیکنان هنگام پریدن با پوشاندن هر دو دست خود روی زمین بپرند. اگر برای دیگر این اتفاق افتاد. قضاوت و نگاه ها فرق می‌کند در قوانین جدید به آن می‌گویند پنالتی و اگر روی آن کارت داده شود، حدس می‌زنم بازوهای بازیکنان را ببندیم و همین‌طور کار کنیم. ما بازی را بدشانسی شروع کردیم، اما وقتی به تعداد موقعیت‌های پایانی بازی نگاه می‌کنیم، موقعیت‌های واضحی را در خارج از خانه و در زمینی که عادت نداریم به دست آوردیم و 2 گل به ثمر رساندیم. ما قدرت انجام این کار را داریم. بهتر از اینها نشان دادیم که در مقابل تیم های سوئیسی چقدر موفق هستیم. می دانستیم که حریف ما بازی را با میل شروع خواهد کرد. آنها بازی را با یک گل شروع کردند. ما می توانستیم بازی خود را قوی تر نشان دهیم. پس از برتری 2-1، می توانم بگویم که خیلی بهتر بازی کردیم. موسلرا به دلیل ضربه چیزی شبیه به اعصاب فشرده شده بود. فکر نمی کنم چیز مهمی باشد. فکر می کنم او در بازی بعدی با ما خواهد بود.ما باید واضح تر به سطحی که می خواهیم برسیم. سعی می کنیم به موقع داوینسون سانچز را برای بازی دوم بدست آوریم، کان در حال بازگشت است. ما همیشه در نظر داریم که از باتشوایی و ایکاردی به عنوان دو مهاجم استفاده کنیم."

کد خبر 2404


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید