قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/31 19:15 | کد خبر : 2398
سهل انگاری، بیخیالی یا بی تدبیری؟

پشت پای باورنکردنی سونگون به لیگ برتر

در حالی که شرایط برای لیگ برتری شدن مس سونگون فراهم شده بود تاخیر و دست به دست کردن های بسیار مانع از این اتفاق شده است .

مس سونگون,شهرداری تبریز, حبیب ستوده‌نژاد,لیگ دسته یک,

به گزارش ورزش آذربایجان، انتقال سهمیه لیگ برتری والیبال مس رفسنجان به مس سونگون از چند ماه پیش مطرح و تا مرحله نهایی شدن هم پیش رفت اما متاسفانه فرصت سوزی دیگری صورت گرفت تا این شانس طلایی از دست برود.

شهرداری تبریز برای هموار کردن مسیر تیمداری مس در لیگ برتر حاضر به پرداخت 8 میلیارد کمک نقدی به این باشگاه شده بود. می شد با اضافه کردن یک رقم معقول به این کمک زمینه را برای تیم داری آبرومندانه در لیگ برتر فراهم کرد.

با توجه به زمان بر بودن انتقال سهمیه و کارهای اداری مربوط به آن،در این درخصوص حبیب ستوده‌نژاد در نشست خبری دو هفته قبل اعلام کرد با رایزنی و تعامل فدراسیون والیبال، مشکل انتقال سهمیه مرتفع شده و برای حل و فصل این مشکل از فدراسیون والیبال برای باشگاه مس سونگون نیز زمان خرید.


طبق اعلام منابع خبری آگاه از باشگاه مس سونگون اما به دلیل تعلل بیش از حد مدیریت این تیم، بهترین فرصت لیگ برتری شدن تیم والیبال این باشگاه از دست رفت. چنین تعللی علامت سوال بزرگی در بین اذهان والیبال دوستان تبریزی است. 


با این حال بار دیگر این فرصت طلایی از والیبال دوستان این استان دریغ شد. در صورتی که مس سونگون در لیگ برتر والیبال حضور می یافت قطب جدیدی در والیبال ایران طهور می‌کرد.تنها رشته ورزشی که فقط بعد از تیم فوتبال تراکتور بیشترین هوادار را در تبریز به خود می‌بیند.اما با کم کاری و تعلل مدیران باسگاه مس سبب شد تا والیبال در این شهر به قهقهرا کشانده شود.

کد خبر 2398


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید