قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/31 17:30 | کد خبر : 2397

از روز دوم مرحله رفت پلی آف چمپیونزلیگ تیم گالاتاسرای مهمان یانگ بویز سوئیسی خواهدبود. ولی این بازی برای گالا حکم مرگ و زندگی دارد.

لیگ قهرمانان اروپا,گالاتاسرای,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، روز دوم مرحله رفت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴_۲۰۲۵ امروز با ۴ دیدار برگزار خواهد شد. تیم گالاتاسرای مهمان یانگ بویز در سوئیس خواهد بود.

فشار هواداران و کارشناسان روی تیم گالا زیاد است آنها انتظار صعود از این مرحله و حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را دارند. اتفاقی که باعث شد تا اولکان بوروک سرمربی گالا در کنفرانس پیش از بازی نیز واکنش نشان دهد.

بوروک در کنفرانس خبری گفت:" ما فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کردیم. می‌خواهیم در این فصل نیز به این مهم برسیم. می‌دانیم که این بازی چقدر مهم و ارزشمند است. ما با آن روبرو هستیم. قهرمان چهار فصل گذشته سوئیس ما می دانیم که آنها چقدر تیم خوبی هستند، ما در مقابل تیمی با کیفیت خوب بازی خواهیم کرد.اما باید همان انگیزه، میل و تمرکز حریف خود را نشان دهیم. تیم من و هم بازیکنانم بسیار باتجربه هستند. ما بازیکنان بسیار مهم و پیشرو داریم. تیم فنی ما با بازیکنانی که شروع به کار می کنند. و آنهایی که در خارج از خانه هستند، ما همیشه یک قدرت بازی داریم و یک برنامه داریم. اولین هدف آنها حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. هدف اول ما ورود به لیگ قهرمانان است. وقتی وارد لیگ قهرمانان شدیم فقط می‌توانیم رویا داشته باشیم و درباره آن صحبت کنیم. ما هنوز وارد لیگ قهرمانان نشده‌ایم. گفتن هدف درست نیست."

اوکان بوروک به دلیل محرومیت در بازی فردا در زمین حضور نخواهد داشت.

کد خبر 2397


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید