قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/31 16:39 | کد خبر : 2396
از ترکیب و نتیجه احتمالی تا کلی آمار جذاب...

پک کامل تراکتور-پرسپولیس؛ آل این وان!

تراکتور فردا در اولین دیدار خانگی این فصل خود با حضور تماشاگرانش از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.

تراکتور,پرسپولیس,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، کمتر از ۲۴ ساعت تا جدال بزرگ هفته دوم باقی مانده است. ورزشگاه یادگار امام با تمام مشکلات آماده پذیرایی از بازی بزرگ هفته است. تراکتور_پرسپولیس دربی قرمز لیگ برتر فردا از ساعت: 19:45 در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. در این پک ویژه هر آن چه که باید از بازی بزرگ هفته بدانید را آماده کرده ایم:

تراکتور:
تراکتور با برد ارزشمند در هفته قبل با روحیه کافی پا به میدان می گذارد. دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به تراکتور پیوسته اند و این از جذابیت های ویژه کار خواهد بود. با توجه به پرونده عجیب و غریب و بیانیه های متقابل دو تیم در هفته قبل در این بازی لنز دوربین ها بیشتر روی علیرضا بیرانوند خواهد بود.

پرسپولیس:
پرسپولیس در هفته قبل مقابل ذوب آهن با نتیجه مساوی متوقف شد. این تساوی و گل زود هنگام ذوب آهن عامل انتقادات به مدیریت و کادرفنی این تیم شد تا مدافع عنوان قهرمانی با تزلزل و نگرانی فصل جدید را آغاز کند.امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس غایب بزرگ تیمش خواهد بود. 

وضعیت جدول:
تراکتور با سه امتیاز و یک گل کمتر نسبت به سپاهانِ سه امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. ملوان، فولاد، خیبر و استقلال هم سه امتیازی هستند. پرسپولیس هم با یک امتیاز در جدول هشتم است.

پنج رویارویی اخیر دو تیم:
در پنج رویارویی اخیر دو تیم، پرسپولیس کفه سنگین ترازو را به خود اختصاص داده است. در این پنج بازی، چهار برد برای سرخ پوشان پایتخت و یک برد برای سرخ پوشان آذربایجان ثبت شده و هیچ تساوی‌ای به چشم نمی خورد.

تقابل ویژه:
در میان خیل عظیمی از بازیکنانی که مقابل تیم سابقشان به میدان خواهند رفت، بدون تردید علیرضا بیرانوند چهره ویژه این دیدار خواهد بود. او در حالی فردا درون دروازه تراکتور قرار خواهد گرفت که پرسپولیسی ها همچنان معتقدند حضورش در تبریز غیرقانونی است.

درگوشی: 
گفته می شود حکم نهایی پرونده علیرضا بیرانوند بعد از این بازی صادر خواهد شد. گمانه زنی در مورد حکم این پرونده متفاوت است اما منابع موثق خبر می دهند که تراکتور برنده احتمالی دعوای بزرگ مارکت خواهد شد.

ترکیب احتمالی:

تیم تراکتور؛
علیرضا بیرانوند،محمدنادری،شجاع خلیلزاده،عارف آقاسی،دانیال اسماعیلی فر،ایگو پوستونسکی،مهدی حسینی،ریکاردو آلوز،مهدی ترابی،امیرحسین حسین زاده، تومیسلا استرکالی

تیم پرسپولیس؛
الکسیس گندوز،وحید امیری، فرشاد فرجی،حسین کنعانی زادگان،وحید امیری،مسعود ریگی، سروش رفیعی، شعید صادقی، اوستن اورونوف،علی علیپور،عیسی آل‌کثیر

پیش بینی:
تراکتور فصل را بهتر از پرسپولیس شروع کرده اما موفقیت حریف در سه تقابل قبلی، کار تیم دراگان اسکوچیچ برای کسب برد را حداقل روی کاغذ سخت می کند. با این وجود با توجه به شرایط دو تیم و امتیاز میزبانی تراکتور، شانس برد این تیم 55 به 45 نسبت به پرسپولیس پیش بینی می شود. البته نباید از احتمال مساوی هم در این دیدار چشم پوشی کرد.

کد خبر 2396


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید