قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/31 11:01 | کد خبر : 2391
عبدی با کوهی از انگیزه و دلیل برای درخشش

بمب ساعتی تراکتور مقابل پرسپولیس

مهدی عبدی بعد از رفت و آمد سریع به تراکتور حالا انگیزه مضاعفی برای درخشش مقابل پرسپولیسی دارد که تصور می کرد امسال پیراهنش را به تن کند.

مهدی عبدی,تراکتور,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، مهدی عبدی فصل گذشته پس از این که جایگاه خود را در پرسپولیس از دست داد به صورت قرضی به تراکتور پیوست. او بعد از حضور در تبریز خیلی مورد استقبال هواداران تی تی ها قرار نگرفت. عبدی فصل گذشته‌ با انجام ۲۱ بازی برای تراکتور و زدن ۶ گل، عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد.

با اتمام مدت قرارداد و لیگ بیست و سوم عبدی به تیم پرسپولیس بازگشت. او بلافاصله پس از بازگشت به تیم خود، با انجام چندین مصاحبه و انتشار پست و استوری در صفحه اینستاگرامی اش، موجی از خوشحالی برای بازگشت به تیم محبوبش ایجاد کرد. اما با پیشنهاد مالی پایین مدیران پرسپولیس و عدم تمایل گاریدو،سرمربی سرخپوشان پایتخت در جهت استفاده از او، باعث شد شرایط عبدی کاملا تغییر کند.

به تزلزل افتادن جایگاه عبدی و همچنین پیشنهاد بسیار پایین مدیریت پرسپولیس به عبدی سبب شد تا این مهاجم قائمشهری به شور و شوق و ندای قلبی خود خط بزند،تا بار دیگر جهت حفظ اعتبار خود به تبریز رهسپار شود.تراکتور مقصد بسیار مناسب برای این مهاجم یاغی است تا با توجه به نیاز مبرم تی تی ها به مهاجم و اثبات خود این بازیکن مقابل تیم سابقش،انگیزه بسیار بالایی در هفته دوم داشته باشد و با گلزنی در این دیدار،مدیران پرسپولیس را به خاطر  تصمیم‌شان پشیمان سازد.

کد خبر 2391


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید