قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/30 18:30 | کد خبر : 2388
رنگ همان رنگ اما دروازه برعکس می شود...

ترابی و یک مورد خیلی ویژه؛ بعد از هفت سال!

مهدی ترابی بعد از بیش از نیم دهه حالا باید دوباره بازی کردن مقابل پرسپولیس را تجربه کند.

تراکتور,مهدی ترابی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، مهدی ترابی،بازیکن ملی پوش سابق پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات تابستانی فصل بیست و چهارم به تیم تراکتور پیوست تا یکی از بمب های نقل‌و‌انتقالاتی لیگ برتر لقب بگیرد. اما این دوری زیاد طول نکشید و مصاف تراکتور با پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر،خیلی زود قرار ملاقات این ستاره با تیم سابقش را تنظیم کرد.

صف آرایی مهدی ترابی با پیراهن یک تیم دیگر مقابل پرسپولیس پس از ۷سال رقم می‌خورد. آخرین رویارویی ترابی مقابل پرسپولیس به ۷سال پیش و با پیراهن سایپا در لیگ ۹۶_۹۷  برمی‌گردد. ترابی در سال ۹۷ به پرسپولیس پیوست و سپس در مدت کوتاهی در سال ۲۰۲۰ پیراهن العربی قطر را نیز به تن کرد اما بار دیگر به پرسپولیس بازگشت.

مهدی ترابی به عنوان یکی از بهترین بازیکن لیگ برتر  و درخشش در سطح اول فوتبال ایران طی چند فصل اخیر،با تجربه جدیدی و برای اولین بار مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.بازیکنی که برگ برنده تیم پرسپولیس در بازی های بزرگ لقب می‌گرفت.حال حضور ترابی با پیراهن تراکتور مقابل پرسپولیس،تبدیل به یک نگرانی بزرگ برای سرخپوشان پایتخت شده است.

باتوجه به جدایی ترابی از پرسپولیس،هواداران این تیم تهرانی هجمه و حملات شدیدی علیه این ستاره ایحاد کردند.در مصاف روز پنجشنبه دو تیم   تراکتور و پرسپولیس،قطعا فشار روانی زیادی علیه مهدی ترابی وارد خواهند کرد،حال این ستاره تراکتور در بازی مقابل تیم سابقش آیا می‌تواند بر این هجمه و فشار روانی غلبه کند و روند خوب بازی خودش را ادامه دهد یا خیر.ناگفته نماند که ترابی به عنوان بهترین بازیکن هفته اول لیگ برتر انتخاب شد.

کد خبر 2388


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید