قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/30 17:51 | کد خبر : 2387
از خط حمله تا دفاع، از مدیریت تا نیمکت....

چهار ماموریت باقیمانده تراکتور در مارکت!

تراکتور هنوز چهار کار مهم در مارکت دارد که با وجود شروع لیگ تکلیف شان را مشخص نکرده است.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,پرسپولیس,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی خودش را مهیا بازی با پرسپولیس می‌کند که هنوز با چهار معادله حل نشده روبروست که احتمالا طی هفته های آتی آنها را مرتفع خواهد کرد. در این مطلب می خواهیم به این چهار مورد نگاهی داشته باشیم:

۱_جذب مهاجم خارجی؛
طی جلسه‌ای که بین مدیریت باشگاه با دراگان اسکوچیچ،سرمربی تراکتور صورت گرفت،بر جذب مهاجم جدید خارجی تاکید شد.این موضوع نیز به محمدرضا زنوزی، انتقال یافته و  مالک باشگاه در حال مذاکره با گزینه های خارجی است. چنانچه در روز های اخیر با جزئیات کامل راجع به پروسه خرید مهاجم خارجی اشاره کرده بودیم این مورد یکی از مهمترین پروژه های تراکتور است.

۲_جذب مدافع؛
چندین گزینه داخلی و خارجی به مدیران نقل‌و‌انتقالات باشگاه پیشنهاد شد که نزدیک ترین گزینه عارف غلامی،شاگرد اسبق دراگان اسکوچیچ است.در این خصوص مدافع سابق استقلال مذاکراتی با تراکتور داشته اما هنوز به توافق نهایی دست نیافته است.

۳_ مدیرعامل؛
سعید مظفری زاده بعد از جدایی هوشنگ نصیرزاده به عنوان سرپرست‌ موقت مدیرعاملی باشگاه انتخاب شد.اما طبق دستورالعملی که مالک برای سیستم مدیریتی باشگاه تعریف کرده، مقرر شده که مدیرعامل جدید باید بومی و اولویت اول با مدیران مجموعه هلدینگ دریک است. همچنین با توجه به این که زنوزی،مدیرعامل مورد دلخواه خودش را هنوز نتوانسته است برگزیند،سرپرستی موقت بیش از حد مظفری‌زاده تا انتخاب مدیرعامل جدید ادامه دار شده است.اما در هر صورت،انتخاب مدیرعامل جدید جز برنامه های آتی باشگاه است.

۴_دستیار ایرانی اسکوچیچ؛
= اسکوچیچ با اطمینان خاطر احتمال حضور کریم باقری را در مجموعه کادرفنی خود بالا می‌دانست،اما دستیار سابق، پیشنهاد اسکوچیچ جهت حضور در کادرفنی تی تی ها را رد کرد.در این راستا،گزینه های بومی نیز مدنظر باشگاه قرار گرفتند که به دلیل برخی حواشی،از لیست مدیریت کنار گذاشته شدند.اما جذب دستیار ایرانی برای حضور در کادرفنی اسکوچیچ از برنامه های پیش رو مدیریت باشگاه خواهد بود.

کد خبر 2387


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید