قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/30 12:45 | کد خبر : 2383
سکوت بی‌موقع سونگون و دادگاه یکطرفه رقیب...

مس گوشه رینگ؛ گیتی مشغول مشت‌زنی!

به نظر می رسد مدیران مس مثل حواشی و داستان های قبلی این بار هم فراموش کرده اند که پشت تیم شان ایستاده و از شدت فشاری که گیتی پسندی ها بابت الکلاسیکو علیه شان وارد می کنند، بکاهند.

مس سونگون,گیتی پسند,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، الکلاسیکوی فوتسال ایران بین تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون، باوجود یک بازی پربرخورد و مملو از حاشیه، با نتیجه مساوی ۶بر۶ به پایان رسید. در خلال این بازی و علی الخصوص بعد از اتمام آن برخی از بازیکنان دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند. با این وجود به علت حضور تیم ملی در جام جهانی، کمیته فوتسال و انضباطی فدراسیون فوتبال به احتمال زیاد برخورد با بازیکنان خاطی را به یک‌ماه بعد موکول خواهد کرد.

روزه‌ی سکوت و دور از اصول مدیریت باشگاه مس سونگون در برابر هجمه‌ی سنگینی که باشگاه گیتی پسند در روز های اخیر ایجاد کرده باعث به وجود امدن یک دادگاه یک طرفه علیه نارنجی پوشان شده است. این نوع رفتار و عجز و ناتوانی در پاسخگویی قابل تأمل است و به نظر می رسد در روند بررسی پرونده در کمیته انضباطی مشکل ساز شود.

شب گذشته در برنامه ویژه فوتسالی "۲۰۲۰" شبکه ورزش،عراقی زاده و محمد کشاورز به ترتیب به عنوان قائم مقام و سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند به عنوان مهمان تلفنی روی خط برنامه آمده و به دفاع از بازیکنان خود پرداختند. حتی این دو مسئول علیه بازیکنان و سرمربی مس سونگون هم صحبت کردند. آنها پا را فراتر گذاشته و با نام بردن از بهروز عظیمی،دادگاه یک طرفه ای علیه باشگاه مس سونگون برپا کردند و حتی بازیکنان مس را عامل تنش در بازی هفته ششم معرفی کردند.

این در حالی است که شب گذشته هیجکدامیک از اعضای مدیریت و کادرفنی مس حاضر نشدند تا با حضور تلفنی در برنامه،به دفاع از تیم مس بپردازند. حتی با اعلام مجری برنامه ۲۰۲۰ شبکه ورزش،حمید بی غم،سرمربی مس با وجود تماس از سوی برنامه حاضر به پاسخگویی نشده است. در این میان یاسر نجف زاده،مدیرعامل باشگاه که بی اعتنایی به نامه چند روز پیش او مبنی بر مخالفت با تغییر زمان بازی، به سوژه محافل فوتسالی تبدیل شده بود، بارها توسط عراقی زاده مخاطب قرار گرفت اما مثل روزی که اسماعیل تقی پور مصاحبه ای آتشین علیه اش انجام داد، در عین ناباوری حاضر به پاسخگویی نشد!

مدیریت باشگاه مس سونگون طی یک سال اخیر بارها به دلیل سکوت بی موردشان از جمله شکست در پرونده مهدی جاوید،سبب صدور رای علیه باشگاه شده و ضربات جبران ناپذیری را متوجه تیم فوتسال خود کرده اند. در چنین مقطعی هواداران تیم مس سونگون از مدیریت باشگاه انتظار دارند با شکستن روزه‌ی سکوت،به دفاع از تیم و بازیکنان بپردازند و جو عمومی را به نفع باشگاه سوق دهند.

کد خبر 2383


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید