قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/29 17:45 | کد خبر : 2376
علیزاده و تیمی که با چنگ و دندان ساخت...

شهرداری ارومیه؛ مجموعه منظمی از بی‌نظمی‌ها

تیم والیبال شهرداری ارومیه برخلاف سال های قبل، با حضور کامل بازیکنان و در زمان مقرر تمرینات پیش فصل آماده سازی خود را برگزار می‌کند.

شهرداری ارومیه,تیم والیبال شهرداری ارومیه, عبدالرضا علیزاده,لیگ برتر والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از معرفی اعضای تیم در ابتدای ماه جاری، تمرینات خود را با قدرت و به صورت منظم در سالن غدیر ارومیه برگزار می‌کند  و محیای بازی های رسمی می‌شود.

با وجود همه بدعهدی های مسئولین، عبدالرضا علیزاده،سرمربی تیم شهرداری ارومیه حسب شرایط موجود، بازیکنان مدنظرش را جذب کرد و تا حدودی از نحوه نقل‌و‌انتقالات باشگاه‌ رضایت نسبی دارد. اما طبق وعده هایی که او داده است با توجه به داشته های موجود، هواداران و والیبال ارومیه نباید انتظارات زیادی از این تیم داشته باشند.

طبق اخباری که از تمرینات و آماده سازی تیم شهرداری ارومیه خبر می‌رسد تمرینات تیم به صورت منظم و پر قدرت برگزار می‌شود. شهرداری مدل ۱۴۰۳ برخلاف سال های قبل که با مشکلات زیادی اعم از تیمداری یا عدم تیمداری دست و پنجه نرم می‌کردند،امسال‌خیلی زود کادرفنی و بازیکنان خودش را شناخت تا یکی از تیم های لیگ برتری باشد زودتر از سایر رقبا وارد فاز آماده‌سازی و تمرینات شود.

تیمی که علیزاده امسال دور هم جمع کرده، علیه همه بی نظمی های همیشگی ایستاده و به نظر می رسد پر رو تر و با برنامه تر از هر سال می خواهد خودی نشان دهد. درک کامل علیزاده از شرایط ارومیه و شیوه غلبه بر آنها برگ برنده تیم شهرداری در فصل جاری است.

کد خبر 2376


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید