قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/29 16:30 | کد خبر : 2375
خبر خیلی بد برای پرسپولیس؛

تی تی‌ها با تیم‌شان قهر نیستند!

هواداران تراکتور بی توجه به اتفاقات اواخر فصل قبل، خود را آماده استقبال پرشور از اولین بازی خانگی تیم شان می کنند.

تراکتور,ورزشگاه یادگار امام,پرسپولیس,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، اولین بازی خانگی تراکتور با یکی از حساس ترین بازی های فصل این تیم مصادف شده است. روز پنجشنبه این هفته سرخپوشان آذربایجان به مصاف تیم پرسپولیس می‌روند. همواره جدال این دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بوده است. اما در بازی پیش رو با توجه به اتفاقاتی که همگان از آن مطلع هستند، بیش از پیش به حساسیت های این بازی افزوده شده است. همین امر باعث شده تا خاطرات تلخی که تی تی ها در اواخر فصل گذشته از مسئولان باشگاه داشتند، به باد فراموشی سپرده‌ شود.

اتحاد روی سکوها؛ بالاااا...
اتحاد و انسجام بین تی تی ها و تراکتور، یقینا خبر خوشی برای رقبای این تیم علی الخصوص پرسپولیس نخواهد بود. بازی کردن در جو بسیار سنگین ورزشگاه یادگار امام تبریز جزو سخت ترین بازی های هر تیم در طول فصل است. حریفان تراکتور در این فصل امیدوار بودند با توجه به شکرآب شدن رابطه بین هواداران با باشگاه، از حجم و سور بسیار بالای تی تی ها در این فصل کاسته شود، اما شرایط باشگاه در نقل‌و‌انتقالات تابستانی به گونه‌ای رقم خورد که این قهر هواداران تبدیل به آشتی ضمنی گردید.

قرار و مدارها خود جوش!
در فاصله سه روز مانده به بازی حساس تراکتور-پرسپولیس خبر هایی از ایجاد کمپین های هواداری متعدد و اعلام آمادگی تی تی ها جهت حضور در استادیوم از تمام استان ها و شهرستان های ترک زبان ایران به گوش می‌رسد. هدف آنها این است که روز پنجشنبه استادبوم یادگار امام تبریز را مملو از تماشاگرکنند.
این اتحاد و حرکت خودجوش تی تی ها قبل از بازی، می تواند یک حرکت حسن بسیار بزرگ و باشکوه برای بازی های خانگی تراکتور باشد. البته هواداران نشان داده‌اند که حتی اگر از تراکتور دلخور باشند، هیچوقت پشت تیمشان را خالی نمی کنند؛ به عبارت دیگر در این گونه موارد تی تی ها مصداق بارز  ضرب المثل معروف"اتین ده یساخ، سوموکون آتماروق" هستند.

به شرط...
با این حال تداوم این اتحاد و بخشندگی که تی تی ها در شروع فصل از خود برای مسئولان باشگاه به نمایش گذاشتند منوط به رفتار های باشگاه در طول فصل است. در طول سال های قبل برخی تصمیمات و رفتار های مدیران سبب آزرده خاطر شدن هواداران شده بود؛ پرشورها امید دارند این گونه رفتار ها تکرار نشود. آنها از تیم شان صداقت و افتخار انتظار دارند و بس...

کد خبر 2375


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید