قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/29 14:01 | کد خبر : 2373
برجای مانده از الکلاسیکوی جنجالی

3 بازیکن و 2 مربی مس در آستانه محرومیت سنگین

کمیته فوتسال برای برخورد با خاطیان الکلاسیکوی اخیر برنامه ویژه ای دارد اما آن طور که شنیده می شود، اعلام احکام به بعد از جام جهانی موکول خواهد شد.

مس سونگون,گیتی پسند,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، الکلاسیکوی فوتسال ایران روز جمعه بین دو تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون برگزار شد. دو تیم در پایان این دیدار به تساوی ۶_۶ رضایت دادند. میزان جنجال و حواشی در این دیدار بی سابقه بود و حالا خاطیانش در انتظاراعلام حکم های سنگین هستند.

مس سونگون با این تساوی پس از تیم های گیتی پسند 16 امتیازی و پالایش بندرعباس ۱۵ امتیازی،با ۱۴ امتیاز به رتبه سوم جدول سقوط کرد. این تیم در تعطیلات پیش رو به خاطر جام جهانی،۴۰ روز فرصت دارد تا آمادگی خود را جهت حضور در کورس قهرمانی حفظ کند.

از محافل خصوصی فوتسالی و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که احکام سنگینی در انتظار بازیکنان خاطی الکلاسیکو است. طبق اعلام منابع آگاه،۳ بازیکن مس سونگون(دو بازیکن جز ستاره های اصلی تیم) و به صورت موازی ۳ بازیکن گیتی پسند در معرض محرومیت های شدید قرار گرفته‌اند. در این خصوص حتی محرومیت سنگینی برای حمید بی غم،سرمربی مس سونگون نیز پیش بینی می شود.

طبق اخباری که دریافت کردیم، با توجه حضور بازیکنان هر دو تیم مس و گیتی علی الخصوص بازیکنان خاطی در اردوی تیم‌ملی و پیش رو بودن بازی های جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ و تاثیر روانی منفی اعلام رای روی آنها ،احتمالا کمیته فوتسال و فدراسیون با رویکرد مصلحت‌اندیشی،آرای بازی الکلاسیکوی فوتسال را به بعد از جام جهانی موکول کند.

کد خبر 2373


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید