قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/29 12:33 | کد خبر : 2372
در میان دریای وسیعی از تناقض ها...

تاریخ تعیین تکلیف بیرانوند و پرسپولیس

برخی منابع از اعلام رای پرونده علیرضا بیرانوند ظرف امروز یا فردا خبر می‌دهند.

تراکتور,علیرضا بیرانوند,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بحث زمان اعلام رای پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به نقل داغ محافل فوتبالی تبدیل شده است.

باشگاه تراکتور و مسئولانش قاطعانه مدعی هستند که مشکلی برای علیرضا بیرانوند پیش نخواهد آمد؛ اما برخی جراید در نقطه مقابل دیدگاه باشگاه تراکتور قرار دارند. این رسانه ها با سوگیری از فرافکنی های باشگاه پرسپولیس، سعی در القای تفکرات غالب این باشگاه در تصمیم گیری نهایی کمیته تعیین وضعیت دارند.

محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور نیز در واکنش به این شرایط، صبح امروز مصاحبه ای آتشین انجام داد و یک بار دیگر ابراز اطمینان کرد که مشکلی از این بابت تراکتور را تهدید نمی کند. اکنون گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با صدور رای این پرونده تا پایان وقت اداری امروز (دوشنبه) یا حداکثر فردا مطرح شده است.

پیگیری های خبرنگار ما در این رابطه مشخص می‌کند که احتمالاً رای پرونده بیرو قبل از دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس اعلام خواهد شد. حالا باید دید رای این پرونده جنجالی به کجا خواهد انجامید.

البته نباید این موضوع را هم فراموش کرد که تراکتور سوای این پرونده، دغدغه های مهمتری چون تقابل روز پنج شنبه مقابل پرسپولیس هم دارد و هم نباید تمرکزها از این بازی خارج و فقط روی پرونده ای معطوف شود که به نظر می رسد تمرکز و انرژی زیادی از مجموعه حداقل از نظر روانی گرفته است.

کد خبر 2372


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید