قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/29 10:21 | کد خبر : 2369
چرا پای رئیس جمهور و امام جمعه را وسط می کشید

زنوزی به سیم آخر زد

محمدرضا زنوزی در یک گفت و گو آتشین از خجالت مدیران پرسپولیس در آمد.

محمدرضا زنوزی,تراکتور,علیرضا بیرانوند,

به گزارش ورزش آذربایجان، در آستانه بازی تراکتور-پرسپولیس همه تمرکزها روی پرونده علیرضا بیرانوند معطوف شده است. پرسپولیسی ها و برخی رسانه های منتسب به آنها سعی دارند تا با ایجاد حداکثر فشار روی ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال، این رای را به آن چه خوددوست دارند تبدیل کنند. آنها در این میان به اظهار نظرهای جنجالی زیادی نیز رجوع کرده اند. همین موضوع باعث شد تا محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور امروز صبح در یک گفت و گوی آتشین از خجالت همه یکجا در بیاید:

پای دیگران را وسط نکشید

اول اینکه همچنان بر گفته‌های قبلی خود تأکید دارم و به صراحت اعلام می‌کنم که طرف حساب آقایان من و تراکتور هستیم، افراد و شخصیت‌های دیگر را وارد این موضوع نکنید، این عزیزان کارهای مهم‌تری دارند.

این موضوع دغدغه رئیس جمهور نیست

حریف شما من هستم و برای این موضوعات کوچک پای رییس جمهور، امام جمعه و معاون پارلمانی دولت را وسط نکشید،  مسئولان فوق به دنبال برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف کلان و ملی هستند و مسائلی مانند پرونده بیرانوند اساساً دغدغه‌ این عزیزان نیست، شاید هم وساطت افرادی از دولت‌های وقت، در آبروریزی‌های بین‌المللی دوستان باعث ایجاد چنین شائبه‌هایی شده و تصور دارند که ما هم برای حل مشکلات راه آنان را خواهیم رفت. بهتر است آقایان به‌جای فرافکنی و جوسازی، شفاف و علنی پاسخ ابهامات را بدهند.

منتظر یک گرداب همه گیر باشید...

اشیه‌سازی برای تراکتور عادت دیرینه بعضی رسانه‌های رنگی است که ظاهراً در سوراخ‌های فدراسیون هم نفوذ دارند و در آستانه بازی با دو تیم خاص، شدت این امر بیشتر می‌شود. فقط امیدواریم که متولیان امر تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار نگیرند و بر مدار عدالت و قانون حرکت کنند که در غیر این صورت، گردابی شکل می‌گیرد که همه آنان را دامن‌گیر خواهد کرد.

کد خبر 2369


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید