قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/28 16:54 | کد خبر : 2364
تراکتور - پرسپولیس، با مهمان ویژه...

گادفادر با سیگار مارلبرو گلد لیمیتد!

حرکات محمدرضا زنوزی تشابه زیادی به حرکات تی‌تی‌ها دارد، آنها همزمان قهر می کنند و همزمان آشتی؛ به نظر می رسد حالا وقت آشتی دوباره آنهاست!

محمدرضا زنوزی,تراکتور,پرسپولیس,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش “ورزش آذربایجان” محمدرضا زنوزی مالک و رئیس مجمع سهامداران باشگاه تراکتور را می‌توان چهره ویژه یک دهه اخیر تراکتور دانست. شخصی که تصمیمات او ارتباط مستقیم به آینده تیم دارد. 

زنوزی هر چند فصل یکبار سوزنش در جذب ستاره گیر و سرکیسه را شل می‌کند تا شاید رویای قهرمانی لیگ را به نام تراکتور سند بزند ولی تاکنون این اتفاق در تاریخ این باشگاه رقم نخورده است.

جدا از مسائل مدیریتی و مالکیتی، زنوزی بارها خود را یک هوادار تراکتور خوانده است و وقتی به حضور گادفادر تراکتور زوم می‌شویم به تایید صحبت‌های او می‌رسیم.

هر زمانی که تراکتور حالش خوب و هواداران یادگار امام را پر می کردند، زنوزی هم در ورزشگاه بود و شاید هفته‌هایی بود که در ایران حضور نداشت ولی برای تراکتور از مسکو و استانبول با پرواز مستقیم به تبریز می آمد.

ولی از اواسط فصل گذشته حضور محمدرضا زنوزی را در ورزشگاه به یاد نداریم و احتمالا دیدار تراکتور - پرسپولیس روز بازگشت او به یادگار امام تبریز باشد.

برای این دیدار حساس تراکتوری‌ها ورزشگاه را پرخواهند کرد و بازگشت تی‌تی‌ها یعنی بازگشت هواداران، یعنی بازگشت زنوزی به ورزشگاه پیر یادگار امام تبریز. احتمالا روز پنجشنبه تصاویر جدیدی از پوک‌های سنگین او بر «سیگار مارلبرو گلد لیمیتد» شاهد باشیم.

کد خبر 2364


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید