قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/28 13:15 | کد خبر : 2360
یادگار با VAR و سایر مخلفات

پرشورها به پرسپولیس می‌رسند

همان طور که از هفته ها پیش گفته بودیم؛ اطلاعات دریافتی از منابع آگاه از قطعی بودن برگزاری بازی تراکتور-پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام و با حضور تماشاگران خبر می دهند.

ورزشگاه یادگار امام ,تراکتور,پرسپولیس,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، ورزشگاه بزرگ یادگار امام تبریز بار دیگر به مانند فصل گذشته،اولین میزبانی خودش را در فصل جدید لیگ برتر بیست و چهارم به برگزاری بازی حساس دو تیم تراکتور و پرسپولیس اختصاص داد.در این راستا طی روز های گذشته نگرانی در خصوص مهیا شدن و نشدن این استادیوم برای میزبانی بازی هفته دوم تراکتور،هواداران این تیم را نگران کرد.

در فاصله کم تر از ۴ روز مانده به آغاز میزبانی استادیوم یادگار امام تبربز از بازی های خانگی تراکتور،نواقص اصلی استادیوم یعنی ورودی گیت کنترل بلیت الکترونیکی،نه به صورت اساسی ولی در حد اعلام رضایت فدراسیون،این مشکلات تعبیه شده است.در این راستا هدف از نصب گیت های ورودی جدید،جلوگیری از ازدحام هواداران و افزایش گیت های ورودی است،چنانچه مسئول ناظر فدراسیون فوتبال نسبت به این امر تاکید زیادی داشت.

طبق آخرین اخبار به دست آمده،مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و متولیان امر،این اطمینان خاطر را به فدراسیون داده‌اند تا این استادیوم مشکلی از بابت میزبانی بازی ها نداشته باشد.

مورد مهم دیگری که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص میزبانی باشگاه ها تاکید کرده است نصب سیستم کمک داور ویدئویی در استادیوم ها است،در این خصوص تاج از قول مساعد فدراسیون حل و راه اندازی این سیستم در استادیوم ها خبر داده است.در این راستا سیستم کمک داور ویدئویی که مقرر شده بود در استادیوم یادگار امام تبریز نصب شود،وارد ایران شده است و این سیستم به صورت آزمایشی روز سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری راه اندازی می‌شود و بازی هفته دوم تراکتور با پرسپولیس با استفاده‌ از سیستم وار برگزار خواهد شد.

سایر تواقصات استادیوم یادگار امام تبریز در شرایطی قرار ندارد که جز خط قرمز کمیته استاندارد سازی فدراسیون باشد.دو مورد اصلی یعنی نصب گیت های ورودی استادیوم و سیستم کمک‌داور ویدئویی از نظر فدراسیون فوتبال برای میزبانی تیم ها حائز اهمیت می‌باشد،دراین راستا هر دو مورد در استادیوم یادگار امام تبریز مرتفع شده است.بنابراین بازی روز پنجشنبه تراکتور با پرسپولیس با استفاده از سیستم وار و با حضور  هواداران برگزار می‌شود.

کد خبر 2360


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید