قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/27 17:33 | کد خبر : 2355
فقط سه بازیکن مس دیده شدند!

جای خالی‌های بزرگ لیست شمسایی

لیست اولیه تیم ملی فوتسال ایران جای خالی های بزرگی دارد و فقط نام سه بازیکن مس در آن دیده می شود.

مس سونگون,وحید شمسایی,تیم ملی فوتسال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"،وحیدشمسایی،سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی ۲۲ بازیکن را در لیست اولیه تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان قرار داد. در این لیست فقط نام سه ستاره مس سونگون نیز به چشم می‌خورد، این در حالی است که سرمربی تیم ملی می توانست نگاه مهربان‌تری به ستاره های دیگر مس نیز داشته باشد.

علی اصغر حسن زاده، بازیکن مس سونگون و کاپیتان تیم ملی از معدود بازیکن پابه سن گذاشته دعوت شده توسط وحید شمسایی است که در ۶ بازی اخیر برای مس در لیگ برتر،۴ گل به ثمر رسانده است.

بهروز عظیمی دیگر بازیکن جوان و جنگنده مس است که با آمار ۳گل زده توانسته نامش را در لیست شمسایی بگنجاند.

محمد شجری سومین بازیکن مس در لیست تیم ملی است که به عنوان عقب گیر نارنجی پوشان فصل خوبی داشته ولی فعلا مصدوم است و در الکلاسیکو نیز غایب بود.

علیرضا صمیمی،گلر باتجربه تیم مس سونگون یکی از غایبان بزرگ لیست شمسایی است. او که به مدت ۴سال متوالی از سال ۲۰۱۶ میلادی تا ۲۰۲۰ میلادی،در میان ده دروازه‌بان جهان قرار گرفته بود در لیگ برتر فصل جاری در سه بازی به عنوان گلر مس، با آمار دریافت فقط 4 گل نسبت به سایر هم پستی هایش شرایط بسیار بهتری داشت.

در غیاب سهیل محمدی، مسعود باقرمحمدی و سینا پرکاس به نظر می رسید حداقل شاهد حضور نام مهدی رستمی، گلر جوان مس در لیست تیم ملی باشیم اما شمسایی مثل صمیمی روی نام او هم خط قرمز کشیده  است.

همچنین عدم حضور نام مجتبی پارساپور،ستاره جوان و باانگیزه مس سونگون که در سال های قبل به تیم ملی دعوت شده بود، از نکات عجیب لیست شمسایی است. او در فصل جاری با آمار ۲گل زده و سبک بازی خاص که بیشتر در اختیار تیم بازی می‌کند، شانس بالایی برای حضور در جام جهانی داشت اما توسط سرمربی تیم ملی نادیده گرفته شد.

نفرات دیگری را هم می توان به این لیست اضافه کرد. از جمله این نفرات می توان به مهدی جاوید اشاره کرد که آمادگی خوبی از خود در فصل جاری نشان داده بود و با توجه به ضعف مهاجمان در هفته های اخیر این امیدواری وجود داشت که به تیم ملی برگردد اما این گونه نشد.

کد خبر 2355


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید