قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/27 16:45 | کد خبر : 2352
از ۱۶ سالگی شاگرد اِسکوچیچ بودم

عارف علیه همه شایعات؛ بروید پی کارتان!

مدافع تراکتور در صحبت های اخیر خود پاسخ برخی ابهامات خنده دار را داد.

تراکتور,مس رفسنجان,عارف آقاسی,شجاع خلیل زاده,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور در حالی مس رفسنجان را 2-0 شکست داد که زوج شجاع خلیل‌زاده-عارف آقاسی شب کم اشتباهی از خود به نمایش گذاشتند و نقش مهمی در کلین شیت اول علیرضا بیرانوند داشتند.

این اتفاق در حالی رخ داد که از چند هفته پیش برخی رسانه ها صرفا به خاطر پیشبرد برخی اهداف پشت پرده سعی در ایجاد حاشیه برای آقاسی داشتند. برخی این رسانه ها حتی اقدام به پیش بینی های عجیبی هم کرده و از عدم رضایت دراگان اسکوچیچ از آقاسی خبر داده و خرید یک مدافع جایگزین را هم تجویز کرده بودند!

با این وجود عارف آقاسی مدافع تراکتور، بدون هیچ مشکلی در ترکیب اصلی تیم اسکوچیچ قرار گرفت و بعد از حضوری موفق در این دیدار گفت: "بازی اول همیشه شرایط خاص خودش را دارد. ما می‌دانستیم که با چه تیم خوب و چه مربی کاربلدی روبه‌رو هستیم، ولی ما کاملا آماده این بازی بودیم و می‌دانستیم که از بازی چه می‌خواهیم و خدا را شکر توانستیم این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم."

مدافع تراکتور با ابراز رضایت از شرایطش زیر نظر اسکوچیچ گفت: "از روزی که شروع کردیم تا به الان صحبت‌مان این بوده که هر روز خوب تمرین کنیم و تلاش کنیم تا هرچه خدا بخواهد برای‌مان رقم بخورد.
من از ۱۶سالگی با ایشان در فولاد کار کردم. ایشان من را به بزرگسالان آوردند و چند اردوی تیم ملی هم دعوت شدم. یک خرده سخت است ولی شیرین."

کد خبر 2352


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید