قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/27 13:45 | کد خبر : 2349

با انصراف تراکتور از ادامه مذاکره با علی قلی‌زاده، پرسپولیس در تلاش است تا مارکت را با یک خرید بزرگ به پایان برساند.

تراکتور,علی قلی زاده,پرسپولیس,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، علی قلی زاده، وینگر ملی پوش و اردبیلی تیم لخ پوزنان لهستان، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان در لیست فروش این تیم قرار گرفت. از روزهای نخست نقل و انتقالات تابستانی صحبت هایی راجع به بازگشت او به فوتبال ایران وجود داشت. دو تیم تراکتور و پرسپولیس از مدت ها قبل به دنبال جذب این وینگر خوش فکر بودند اما حالا شرایط فرق کرده است.

طی هفته های گذشته محمدرضا زنوزی،مالک باشگاه‌ تراکتور حاضر شده بود مبلغ فسخ قرارداد قلی زاده را بپردازد.اما باشگاه لهستانی مخالف جدایی او بود. حالا اما شرایط فرق کرده و بعد از مهیا شدن شرایط جدایی قلی زاده این بار تراکتوری ها تمایلی به مذاکره ندارند.

با وجود علاقه قبلی تراکتور و رابطه بسیار نزدیک اسکوچیچ، سرمربی تراکتور با علی قلی زاده، ترافیک در خط هجومی تی تی ها، مدیران تراکتور را از جذب این وینگر ملی پوش منصرف کرده، تا میدان رقابت برای جذب او برای پرسپولیس خالی شود.

چنانچه از قبل نیز اشاره کرده بودیم،پلن نقل‌و‌انتقالات تراکتور با خرید یک مهاجم خارجی تکمیل می‌شود. در این خصوص به جز مهاجم، بازیکن دیگری جذب تی تی ها نخواهد شد. این مهاجم خارجی احتمالا اگر مشکل خاصی رخ ندهد طی روزهای آتی و قبل از دیدار هفته دوم تراکتور با پرسپولیس، رونمایی می‌شود.

کد خبر 2349


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید