قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/27 12:30 | کد خبر : 2348
در گام اول پنج طلسم پاک کرد و حالا...

شکست تابوی پرسپولیس با عدد شانس دراگان

اسکوچیچ در اولین حضور خود روی نیمکت تراکتور پنج طلسم را شکست.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم تراکتور در هفته اول لیگ بیست و چهارم مهمان تیم مس رفسنجان بود. تراکتوری ها توانستند با نتیجه ۲_صفر تیم مس را شکست دهند. تیم دراگان اسکوچیچ همزمان با این برد، پنج طلسم سنگین را هم بی اثر کرد!

برد در هفته اول بعد از خصوصی سازی
 تراکتوری ها تیم در دوران مالکیت محمدرضا زنوزی  هیچ بردی در هفته اول کسب نکرده بودند. این تیم تحت هدایت اسکوچیچ امروز مس را برد تا بعد از هفت فصل طعم برد در استارت کار را بچشد.

برد بعد از یک دهه
تراکتور در ۱۵ دوره حضور خود در لیگ برتر همیشه با مشکل برد در هفته اول روبه رو بوده است. تی تی ها در ۱۵ دوره ۷ باخت ، ۷ تساوی و یک برد داشتند. آخرین برد پرشورها ده سال قبل مقابل فولاد در تبریز بود. اسکوچیچ بعد از یک دهه دوباره توانست تراکتور را در هفته اول به پیروز میدان تبدیل کند.

اولین برد در خارج از خانه
در طول تاریخ لیگ برتر تراکتوری ها در دیدار های اول هفته که مهمان بودند بردی نداشتند و این تیم توانست  اولین برد در خارج از خانه را بعد از ۱۵ فصل کسب کند.

اولین برد مقابل محرم
محرم نویدکیا تقریبا گربه سیاه تراکتوری ها شده بود. در ۶ دیدار رو در رو تراکتور با تیم های تحت هدایت محرم متحمل سه شکست شده  و در سه دیدار دیگر مساوی کرده بود؛ حال اسکوچیچ اولین برد تراکتور را مقابل این مربی جوان ثبت کرد.

اولین برد در رفسنجان
تراکتور از زمان حضور مس رفسنجان در لیگ برتر موفق نشده بود در رفسنجان این تیم را شکست دهد. حال بعد از چهار سال اولین برد تراکتور در رفسنجان توسط اسکوچیچ کسب شد.

دراگان اسکوچیچ در اولین دیدار خود پنج طلسم بزرگ را برای تراکتوری ها شکست. حال منتظر ماند و دید اسکوچیچ می تواند بعد از ۵ سال دوباره پرسپولیس را در تبریز شکست دهد؟ آخرین برد تراکتور در تبریز در هفته دوم‌فصل نوزدهمین و تحت هدایت مصطفی دنیزلی بود.

کد خبر 2348


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید