قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/26 20:15 | کد خبر : 2339
پایان نیمه با برتری 2-0 شاگردان اسکوچیچ

طوفان یک نیمه‌ای تراکتور در دل کویر

تراکتور در نیمه اول با ۲ گل بر مس رفسنجان غلبه کرد.


به گزارش "ورزش آذربایجان"، مس رفسنجان و تراکتور در جریان هفته اول لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر قرمزپوشان به پایان رسید.

گل‌ها:

گل اول تراکتور توسط امیرحسین حسین زاده (دقیقه ۱۰): بازیکنان تراکتور کرنر سمت راست زمین را کوتاه کار کردند و به پشت محوطه جریمه آوردند که پاس در عمق ایگور پوستونسکی را مهدی ترابی با ارسال در عرض و زمینی به مقابل دروازه مس رفسنجان فرستاد تا امیرحسین حسین‌زاده به راحتی گلزنی کند و توپ پس از برخورد به پای میثم تیموری به تور بوسه بزند.

گل دوم تراکتور توسط تومیسلاو اشترکالی (دقیقه ۲۸): فرار دانیال اسماعیلی‌فر از جناح راست زمین و ارسال زمینی این بازیکن روی تعلل مدافعان مس به اشترکالی رسید تا این ستاره جدید تراکتور با چرخش و شلیک به زیر طاق دروازه گل دوم تیمش را بزند.

کارت زرد: امیرحسین حسین زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشید باقری

کارت قرمز: -

ترکیب:

مس‌رفنسجان:

حامد لک، مجید نصیری، محمد نژادمهدی، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدرضا مهدی‌زاده، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، محمدحسین کریم‌زاده، عرفان شهریاری و محمد اکبری

سرمربی: محرم نویدکیا

تراکتور:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده، رحمان جعفری و تومیسلاو اشترکالی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

کد خبر 2339


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید