قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/25 19:01 | کد خبر : 2324

انتخابات مجدد هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی هنوز برگزار نشده و همین موضوع فعالیت های رشته های این ورزشی را تحت الشعاع قرار داده است.

هیات بدنسازی و پرورش اندام,نبیل پور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، ۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ درگیری و فحاشی نسبتاً شدیدی در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام پس از انتخاب مقصود نبیل پور به عنوان رئیس جدید اتفاق افتاد.

قصه پرماجرای ریاست این هیات از همان روز آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

اواخر سال گذشته (۱۴۰۲) اداره ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مجدد برگزار خواهد شد و همین موضوع واکنش این هیات را هم به همراه داشت.

اخیراً اداره ورزش‌وجوانان شهرستان تبریز اقدام به برگزاری مسابقات استانی بدنسازی و پرورش اندام کرد؛ اما همین موضوع کافی بود تا نبیل‌پور اعتراض تند خود نسبت به این مسابقات را اعلام کند.

نبیل پور پس از انتقاد از کیفیت برگزاری این مسابقات، معتقد است برگزاری این مسابقات توسط اداره ورزش‌وجوانان خلاف قانون است.

پیگیری های خبرنگار ما در این زمینه مشخص می‌کند که برگزاری این مسابقات توسط اداره ورزش و جوانان کاملاً قانونی است.

بر اساس اطلاعاتی که توسط یک مقام آگاه در ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته است؛ با توجه به تعلیق فعالیت های این هیات به دلیل اعلام رای وزارت ورزش‌وجوانان برای تجدید انتخابات، اداره ورزش‌وجوانان مجاز به برگزاری و پیگیری فعالیت های این رشته است.

کد خبر 2324


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید