قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/25 16:30 | کد خبر : 2322
چالشِ داشته های غیرمعمول...

اسکوچیچ در موقعیت ویژه؛ قمار بزرگ!

با بازگشت حسین پورحمیدی به تمرینات تراکتور حالا دراگان اسکوچیچ در یک موقعیت بسیار ویژه قرار گرفته است.

علیرضا بیرانوند,حسین پورحمیدی,تراکتور,

به گزارش ورزش آذربایجان، انتقال علیرضا بیرانوند به تراکتور یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات مارکت امسال لیگ برتر بود. این انتقال به شکایت پرسپولیس از بیرو و باشگاه تراکتور انجامید؛ از سوی دیگر حسین پورحمیدی هم به حالت قهر در تمرینات و اردوی پیش فصل سرخ پوشان حاضر نشد. حالا در فاصله یک روز تا شروع فصل جدید، باشگاه تراکتور با انتشار عکسی از پورحمیدی، خبر از بازگشت او به تمرینات داده است. حالا دراگان اسکوچیچ در آستانه اولین بازی تیمش با یک قمار بزرگ قرار گرفته است.

عدم اعلام رای شکایت پرسپولیس از بیرانوند و تراکتور باعث شده تا یک نگرانی بزرگ اردوی سرخ پوشان آذربایجان را فرا بگیرد. با وجود این که تراکتوری ها از همان ابتدای کار احتمال هر گونه محرومیتی (برای خود و بیرانوند) را با قطعیت تکذیب کرده اند اما در محافل خصوصی نگرانی هایی نسبت به احتمالات ترسناک ابراز شده است. این که رای به بعد از شروع بازی ها موکول شده، باعث شده تا استفاده از بیرانوند به یک ریسک بزرگ برای اسکوچیچ تبدیل شود. چرا که حتی اگر یک درصد هم او محکوم شناخته شود، بازی های تراکتور با حضور این بازیکن، 3-0 به سود حریفان خواهد شد.

تنها راه فرار از این شرایط بازی دادن به یک دروازه بان دیگر تا تعیین تکلیف نهایی بیرانوند است؛ در این صورت گزینه اول حسین پورحمیدی خواهد بود. استفاده از این بازیکن نیز خود شرایط ویژه ای برای سرمربی کروات ایجاد کرده و شاید اقتدار او را زیر سوال ببرد. قرار دادن دروازه بانی که کلا یک روز با تیم تمرین کرده و کل اردوی آماده سازی را غایب بود شاید طبق سیاست بسیاری از سرمربی ها غیرممکن باشد. اما حالا در شرایط ویژه ای که تراکتور دارد باید دید دراگان چه تصمیم اتخاذ می کند.

به هر حال شرایطی که از آن صحبت کردیم می شد با اعلام رای بیرانوند پیش از شروع لیگ به وجود نیاید اما حالا به چالشی بزرگ برای سرمربی سابق تیم ملی ایران تبدیل شده که هر دو طرف انتخاب هایش عواقب احتمالی و غیرقابل پیش بینی در پی دارند.

کد خبر 2322


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید