قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/25 10:30 | کد خبر : 2317

هفته اول روز دوم تراکتور _ مس تحلیل بررسی و احتمالات را نیم نگاهی داشته باشیم.

تراکتور,مس‌رفسنجان ,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"انتظارها بالاخره به پایان رسید و کلید لیگ برتر بیست و چهارم با همه کمبودهایی که حتی شب امتحانی هم حل نشدند، آغاز شد. تراکتور فصل جدید را در روز دوم هفته اول از ساعت 19:45 در رفسنجان مقابل مس این شهر آغاز خواهد کرد. باهم نگاهی داریم به این بازی:

تراکتور؛

با نقل و انتقالات طوفانی در اولین دیدار حضور پیدا میکند.؛تراکتور فصل قبل را در رتبه چهارم جدول به پایان رساند. و در مقابل مس رفسنجان در جام حذفی و در تبریز حذف شد. این تیم‌در نقل و انتقالات حسابی خانه تکانی کرده و سرمربی اسبق تیم ملی دراگان اسکوچیچ را بعنوان مرده شماره یک کادر فنی استخدام کرد. سه ستاره ملی پوش و دو بازیکن کروات را  نیزجذب کرده است.

مس رفسنجان؛

غول کش جام حذفی فصل قبل که در فینال ناکام ماند. در نقل و انتقالات عملکرد قابل قبولی داشته است. این تیم که غرق در حواشی فساد فوتبال و بحران مالی بود که توانست با مدیریت این مشکلات یک تیم خوب روانه مسابقات کند.

وضعیت جدول؛

تراکتور در فصل قبل با 54امتیاز در رتبه چهارم جدول ب هاتمام رساند. و مس رفسنجان بعد از گذر از بحران در رتبه دهم با 35 امتیاز به اتمام رسانده بود. ولی به زعم بسیاری از کارشناسان رتبه مس در این فصل بین ۵ تیم بالای جدول خواهد بود.

تقابل ویژه:

مس رفسنجان و محرم نویدکیا در مقابل تراکتور شکستی نداشتند. آخرین برد تراکتور برابر مس در بازی رفت فصل قبل در تبریز بود که هدایت تیم مس را ساکت الهامی برعهده داشت. و در مجموع ۹ دیدار رو در رو قبلی ۴ برد برای مس ، ۲ تساوی و ۳برد برای تراکتور ثبت شده است.

در گوشی:

حواشی پرونده علیرضا بیرانوند و حکم وی قطعا در عملکرد این دروازه بان تاثیر خواهد داشت. شایعه پیوستن علی اصغر اعرابی به مس رفسنجان که حتی عکسی از رونمایی وی فتوشاپ شده بود ولی توسط خود بازیکن تکذیب شد.

ترکیب احتمالی:

برای تراکتور علیرضا بیرانوند، شجاع خلیلزاده، عارف آقاسی، محمدنادری، دانیال اسماعیلی فرد، ایگور پوستونسکی،ریکاردو آلوز، مهدی ترابی ، امیرحسین حسین زاده،رحمان جعفری و تومیسلا استرکالی

مس رفسنجان حامد لک ، محمد نژاد مهدی، مجید نصیری، بهنام برزای ، میثم تیموری ، فرشید باقری، سعید واسعی، فرشید اسماعیلی، عیسی مرادی،محمد علی نژاد و سباستین اسپاهیو

پیش بینی بازی: باتوجه به حضور تیم های در اردو های آماده سازی پیش فصل دیدار های هفته های اول نمایش چندان خوبی از تیم ها شاهد نخواهیم بود. در صورت عدم بوجود آمدن شگفتی شاهد نتیجه مساوی خواهیم بود.

کد خبر 2317


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید