قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/24 14:30 | کد خبر : 2307

دختر تکواندوکار زنجانی که اخیراً صاحب مدال برنز المپیک پاریس شده، از تلاش خود برای کسب مدال طلا در المپیک لس‌آنجلس می‌گوید.

تیم ملی تکواندوی,المپیک 2024,مبینا نعمت‌زاده,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، کاروان اعزامی تیم ملی تکواندوی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز (سه‌شنبه) به ایران بازگشتند. این کاروان با عملکرد درخشان خود توانسته بود در هر چهار وزن خود، مدال به دست بیاورد.

مبینا نعمت‌زاده، دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران گفت: "خدا را شکر که توانستم تاریخ‌سازی کنم و با ۱۹ سال سن مدال برنز المپیک را به دست بیاورم. من خیلی زحمت کشیدم و خیلی تلاش کردم خدا را شکر توانستم نتیجه زحماتم را بگیرم و تمام تلاشم را می‌کنم که در المپیک لس‌آنجلس مدالم را طلایش بکنم."

غلبه بر حریف اسپانیایی، نقطه عطف من بود
من قبل از ورود به زمین با استاد خود صحبت کردم و این باور را داشتم که می‌توانم این حریف را شکست بدهم. حریف اسپانیایی‌ام مدال نقره المپیک قبلی را داشت و رنگ دوم جهان بود و خیلی حریف سختی بود؛ اما توانستم بااقتدار از سدش رد بشوم و این بازی، نقطه عطف من بود.

خانواده من همیشه حمایتم کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم و خوشحالم توانستم جواب زحماتشان را بدهم. پدرم بسیار خوشحال بود و از خوشحالی اشک می‌ریخت.

 

کد خبر 2307


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید