قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/24 13:21 | کد خبر : 2305

محرم نویدکیا به عنوان سرمربی، همواره مقابل تراکتور شکست‌ناپذیر بوده و حالا دراگان اسکوچیچ باید در گام اول فصل جدید با او تقابل کند.

لیگ برتر فوتبال ایران,تراکتور,مس رفسنجان,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، فصل جدید لیگ‌برتر از فردا (پنجشنبه) آغاز می‌شود و تراکتور در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۹:۱۵ روز جمعه به خانه مس رفسنجان خواهد رفت.

این اولین آزمون جدی تیم دراگان اسکوچیچ خواهد بود؛ سرمربی سابق تیم ملی ایران روی نیمکت سرخ پوشان کار سختی در همان شروع کار خواهد داشت چرا که باید با گربه سیاه تیمش ملاقات کند.

حضور محرم نویدکیا روی نیمکت مس رفسنجان باعث سرآسیمگی قرمزپوشان شده است، چرا که سرمربی کنونی رفسنجانی‌ها، هیچ‌گاه مقابل تراکتور متحمل شکست نشده است.

نویدکیا، ۵ بار به عنوان سرمربی سپاهان با تراکتور دیدار کرده که حاصل آن ۳ برد و ۲ مساوی بوده است. او پس از قبول هدایت نارنجی‌پوشان در فصل گذشته، تراکتور را در رفسنجان متوقف و سپس این تیم را از جام حذفی حذف کرد، تا به روند مثبت خود مقابل قرمزپوشان ادامه بدهد.

نویدکیا برای هشتمین بار باید به مصاف تراکتور برود و باید دید نتیجه این مسابقه چگونه خواهد بود. دیدار دو تیم روز جمعه در رفسنجان برگزار می شود.

کد خبر 2305


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید