قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/24 11:01 | کد خبر : 2303
دور برگشت مرحله پلی آف چمپیونزلیگ؛

حذف فنر با مورینیو و آتش‌بازی قره‌باغ

شکست در استانبول، فتح بلغارستان خلاصه دیدارهای مرحله برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا بود.

فنرباغچه,قره باغ,لیگ قهرمانان اروپا,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دیدار های برگشت مرحله پلی آف چمپیونزلیگ اروپا 25-2024 روز گذشته با برگزاری ده بازی پشت سر گذاشته شد. یک صعود و یک سقوط حاصل کار تیم های ترکیه و آذربایجان بود.

ضرر اقتصادی فنر بعد از حذف...

در اولین دیدار تیم های فنرباغچه و لاسک لیل در استانبول به مصاف هم رفتند. دیدار رفت در فرانسه با نتیجه ۲_یک به سود لیل به پایان رسیده بود و قناری ها برای صعود نیازمند برد بودند. این دیدار در دقایق قانونی با نتیجه یک _ صفر به سود لاجوردی ها به اتمام رسید و به وقت اضافه کشید.

تیم لیل در دقایق پایانی وقت های اضافی گل مساوی را زد و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی با نتیجه یک_ یک به پایان رسید. و در مجموع لیل با نتیجه ۳_۲ برنده شد و به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کرد تا تیم ژوزه مورینیو از صعود به چمپیونزلیگ بازمانده و راهی دور گروهی لیگ اروپا شود.

مورینیو در کنفرانس پس از بازی گفت: "در طول مسابقه خود را با شرایط مختلف وفق دادیم. موقعیت های واضح را از دست دادیم، 2 توپ ما به تیرک دروازه برخورد کرد. امروز یک تیم مستحق برد بود، تیم دیگر دور رفت را برده بود. ما متحمل ضررهای اقتصادی شدیم، لیگ قهرمانان از این نظر یک پشتوانه است. "

اسب سواران فاتح رازگارد

در دیدار دوم تیم قره باغ مهمان لوتوگوردس رازگارد بود. قره باغ در خانه با نتیجه ۲_ یک شکست خورده بود و در این دیدار در اندیشه جبران بود. این دیدار در دقایق قانونی با نتیجه ۳_ ۲ به سود قره باغ پایان یافت. ولی در دقایق اضافه اسب سواران ۴ گل دیگر زدند و با نتیجه ۷_۲ به مرحله بعد پلی آف لیگ قهرمانان صعود کرد.

قربان قربان اف در کنفرانس پس از بازی گفت:" به بازیکنانم تبریک می گویم. از  بازی لذت بردم. قدرت این تیم را در باکو دیدیم. با وجود اینکه در ابتدای بازی برتری داشتیم، اما دو گل دریافت کردیم. در ضد حملات کمی بی دقت بودیم که این بهترین ویژگی حریف است(دفاع مستحکم). "

او ادامه داد: "اما کم کم توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. قبل از بازی به بازیکنان گفتیم که باید تا آخر در بازی بمانند و خونسرد باشند. ناامید نبودم ما از این قبیل بازی ها زیاد بوده ایم. ما چنین بازی های فشرده ای را تحمل کرده ایم. گفتم ما باید 120 دقیقه را تحمل کنیم. من بازیکنانم را دوست دارم. من به هوادارانمان آذربایجان تبریک می گویم. پیروزی سر جای خودش است، چنین بازی هایی باعث رشد بازیکنان می شود، ما به عنوان یک باشگاه رشد می کنیم، شخصیت مان بیشتر می شود و فوتبال حتی بیشتر دوست داشته می شود."

کد خبر 2303


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید