قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/23 18:01 | کد خبر : 2298
به بهانه سه روز تا شروع لیگ برتر

شماره سه های تراکتور؛ از ترشیز تا شجاع!

در سه روز باقی مانده به شروع لیگ برتر یادی کنیم از چند شماره سه مهم تراکتور که البته شرایط کاملا متفاوتی در این تیم داشته اند.

تراکتور,شجاع خلیل زاده,مجتبی ترشیز,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تنها سه روز زمان تا اولین بازی تراکتور باقی مانده است. به همین بهانه می خواهیم یادی کنیم از شماره سه های تراکتور در فصول مختلف:

مجتبی ترشیز
اولین شماره سه تراکتور بعد از حضور در لیگ برتر مجتبی ترشیز بود. او در دو فصل (۸۸/۸۹_۸۹/۹۰) ۶۴ بازی برای تراکتور انجام داد و یک پاس گل نیز داد. ترشیز یکی از چهره های ماندگار تیمی بود که با حضورش در لیگ برتر، فصل جدیدی از فوتبال را در بین ورزش دوستان آذربایجان ایجاد کرد.

فردین عابدینی
دومین سه پوش تراکتور فردین عابدینی بازیکن جوان و تبریزی تی تی ها در دو فصل ۲۴ بازی انجام داد و یک گل و ۴ پاس گل به ثمر رساند.

حبیب گردانی 
حبیب گردانی از سال ۹۲ به تراکتور پیوست. او در سه فصل حضور در تراکتور ۶۳ بازی برای این تیم انجام داد و ۴ گل به ثمر رساند. مصدومیت وی در آخر فصل چهاردهم و پیوستنش به سپاهان در آخر فصل شک و شبهات زیادی در میان هواداران تراکتور به وجود آورد که باعث تلخ شدن روابط تی تی ها و حبیب شد.

شجاع خلیل زاده 
شجاع خلیلزازه در سال ۹۶ برای گذارندن خدمت سربازی به تراکتور پیوست. او در یک فصل حضورش ۲۲ بازی و ۲ گل به ثمر رساند.

رضا شربتی
شربتی در سال ۹۷ به تراکتور پیوست و در یک فصل ۲۰ بازی برای تراکتور انجام داد.

محمدرضا خانزاده‌
محندرضا خانزاده پرحاشیه در سال ۹۸ به تراکتور پیوست. او در ۲ فصل حضورش در تراکتور ۳۴ بازی برای تراکتور انجام داد. او تک گل ماندگارش را برای تراکتور در فینال جام حذفی به ثمر رساند. نحوه فسخ وی در آخرین فصل حضورش در تراکتور شک و شبهات زیادی به همراه داشت.

محمد آقاجانپور

در فصل اول حضورش در تراکتور شماره سه را برتن می کرد. او در ۶ بازی  یک گل و یک پاس گل داد. 

شجاع خلیل زاده
مقطع دوم حضور شجاع خلیل زاده در تراکتور همراه با بحران های مختلف درون تیمی تراکتور بود. او در ۲۶ بازی ۲ گل به ثمر رساند و آمار ۱۱ کارت زدو یک کارت قرمز را ثبت کرده است.

کد خبر 2298


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید