قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/23 14:30 | کد خبر : 2295

مجمع عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی با حضور مهدی تاج حواشی جالبی داشت.

مهدی تاج ,دراگان اسکوچیچ,تراکتور,

به گزارش ورزش آذربایجان، مجمع عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور مهدی تاج در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. در این مراسم که حواشی جالبی هم به دنبال داشت، بیش از این که موارد مربوط به هیئت فوتبال مورد بحث قرار بگیرد، موارد دیگر مورد بحث قرار گرفت که حواشی مربوط به آن در نوع خود جالب توجه بود.

هیئت فوتبال و ابراز دوباره ناتوانی هایش!

جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در این نشست طبق معمول از ناتوانی هایی این هیئت در بحث های کلان صحبت کرد و در ادامه نیز خزانه دار هیئت فوتبال با چند عدد و رقم به بیان عملکرد مالی این هیئت پرداخت؛ نکته جالب توجه اعلام درصدهای اشتباهی از جمله درصد افزایش بودجه این هیئت بود که حتی واکنش مهدی تاج را هم به همراه داشت!

حمایت از محمدرضا زنوزی

مهدی تاج بعد از شنیدن صحبت های ششگلانی، به همکاری و همراهی بیشتر مسئولین استانی از باشگاههای خصوصی از جمله تراکتور تاکید کرد. او خاطرنشان کرد که فردی مثل محمدرضا زنوزی به صورت شخصی برای تراکتور هزینه می کند و این در حالی است که تیمداری در فوتبال  ایران هیچ سود خاصی ندارد و باید در این راه مالکان باشگاههای خصوصی را تنها نگذاشت.

عذرخواهی از استقلال!

بحث داغ داوری یکی دیگر از مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد. رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید به تجهیز هر چه سریع تر ورزشگاهها به VAR یادآور شد که بسیاری از اتفاقات مهم و سرنوشت تیم ها با اشتباهات ناخواسته داوری تغییر کرده است. او در بخشی از صحبت های خود نیز گفت: "اگر قرار بر عذرخواهی بابت اشتباهات داوری باشد باید از استقلال به خاطر اتفاقاتی که قهرمانی اش را تحت الشعاع قرار داد عذرخواهی کنیم."

آشتی با اسکوچیچ

هوای رابطه مهدی تاج و دراگان اسکوچیچ از یک مقطع به بعد به شدت بارانی شد اما رئیس فدراسیون امروز کاملا منکر این موضوع شد. او که تغییر اسکوچیچ و انتخاب امیر قلعه نویی را در آن مقطع سخت اما به نفع کشور دانسته بود در پاسخ به این سوال که آیا با اسکوچیچ قهر است گفت: "نه اتفاقات او رفیق من است و شما هم قدر او را در تبریز بدانید!"

کد خبر 2295


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید