قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/23 13:45 | کد خبر : 2294

حضور مهدی تاج در تبریز باعث مطرح شدن دو مورد مهم شد که سال هاست در ورزش آذربایجان شرقی به علامت سوال تبدیل شده است.

مهدی تاج,ورزشگاه یادگار امام,تراکتور,

به گزارش ورزش آذربایجان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، برای حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرد. در حاشیه سفر او به تبریز موارد زیادی مطرح شد که شاید دو مورد آنها مهمتر و جدی تر از بقیه بودند.

بانوان تراکتور

بحث حضور تراکتور در عرصه تیم داری بانوان، موضوعی است که سال هاست مطرح می شود اما هنوز عملیاتی نشده است. با توجه به خواسته های مکرر بانوان استان در این خصوص، حبیب ستوده نژاد، مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در دیدار با تاج این موضوع را با تاکید بیشتری مطرح شد.

از آنجایی که تیم بانوان تراکتور پیش از این در سامانه مربوطه ثبت شده، فقط یکسری جزئیات حل نشده باقی مانده که رئیس فدراسیون فوتبال قول مساعدت در مورد آنها را داد. باشگاه تراکتور به عنوان متولی اصلی این کار نیز در این رابطه اعلام آمادگی کرده است. سعید مظفری‌زاده امروز از عزم باشگاه برای ورود به تیم داری در بخش بانوان خبر داد.

سر و سامان به یادگار

مهدی تاج در بازدید از ورزشگاه یادگار امام ضمن ابراز رضایت از سرعت عملیات عمرانی صورت گرفته، شنونده مواردی هم بود که شاید درد بزرگ خانه تراکتور در آنها نهفته باشد.

هیئت فوتبال علنا از ناتوانی خود برای نگهداری این ورزشگاه خبر داد و اداره کل ورزش و جوانان نیز بودجه های دریافتی را برای این کار کافی ندانست.

با این وجود مهدی تاج در صحبت های خصوصی این اطمینان را به اهالی ورزش آذربایجان داد که حتی در صورت ناقص بودن یکسری موارد، این فدراسیون برای برگزاری بازی تراکتور-پرسپولیس (هفته دوم) در ورزشگاه یادگار امام -با حضور تماشاگر- مساعدت های لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر 2294


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید