قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/23 11:45 | کد خبر : 2291
تهدید، تمرد و تمنا جواب نداد…

یاغی تراکتور امروز بالاخره بر می‌گردد

در فاصله کمتر از ۴ روز به آغاز لیگ برتر، دروازه‌بان جدایی طلب تراکتور بالاخره قرار است به تمرینات اضافه شود.

حسین پورحمیدی,علیرضا بیرانوند,تراکتور,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، پس از حضور علیرضا بیرانوند،دروازه بان ملی پوش پرسپولیس تهران، در تراکتور، حسین پورحمیدی دروازه بان شماره یک فصل قبل این تیم جایگاه خودش را برای فصل جدید متزلزل دید تا خیلی زود راه جدایی از تی تی را ها در پیش گیرد.

پورحمیدی جوان که در مقاطعی از فصل گذشته حتی به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد،برای فصل جدید و دور نماندن از چشم امیرقلعه نویی،سرمربی تیم ملی ایران دوست ندارد نیمکت نشین علیرضا بیرانوند باشد. او از همان ابتدای آمدن گلر شماره یک تیم ملی،ساز جدایی زد و حتی با خواهش و تمنا از مسئولان تیم درخواست جدایی به صورت قرضی کرد،اما این خواسته با مقاومت سفت و سخت باشگاه مواجه شد.

از منابع آگاه از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که پورحمیدی از امروز به تمرینات تراکتور ملحق می‌شود. این گلر جوان پیشنهاد خاصی از تیم های لیگ برتری نداشت؛ حتی پیشنهاد آلومینیوم اراک نیز صرفا در حد شایعه و گمانه زنی بود.

با این حال  پورحمیدی که تمرینات تراکتور را تحریم کرده بود و از اردوی آماده سازی و بدنسازی پیش فصل تیم دور بود حالا روی کاغذ شانس کمی برای رقابت با بیرو - حداقل به مدت چند هفته - دارد؛ چرا که رقیبش از روز اول اردو کنار تیم بود اما او صرفا به صورت انفرادی تمرین کرده است.

کد خبر 2291


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید