قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/22 17:01 | کد خبر : 2282
سازمان لیگ علیه علم و آمار!

فرمول مجهول برای معرفی بهترین های لیگ

روز گذشته مراسم بهترین های فصل بیست و سوم لیگ برتر از سوی سازمان لیگ معرفی شد؛ نحوه انتخاب مرد سال فوتبال ایران بخش مجهول این مراسم بود.

تراکتور,رامین رضاییان,ریکاردو آلوز,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، مراسم برترین های فصل ۱۴۰۲_۱۴۰۳ فوتبال ایران،شب گذشته با حضور مهدی تاج،رئیس فدراسیون فوتبال،پیشکسوتان،مدیران،مربیان و بازیکنان در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. نکته‌ی جالبی که بهت و حیرت همگان را درپی گرفت،انتخاب بهترین بازیکن لیگ برتر بود که بدون درنظرگرفتن آمار و ارقام بازیکنان صورت گرفته بود.

رامین رضائیان،مدافع راست و ملی‌پوش تیم سپاهان اصفهان در حالی به عنوان برترین بازیکن فصل انتخاب شد که به همراه تیمش فصل پرفراز و نشیبی را سپری کرد.

معمولا در فوتبال امروزی که با علم و آمار و ارقام ها عجین شده است،برترین بازیکن را براساس آمار و عملکرد او انتخاب و معرفی می‌کنند، که در فوتبال ایران،مسئولان سازمان لیگ برتر با این علم و آمار و ارقام بیگانه هستند تا همچنان روی به روش سنتی و مجهول، برترین ها را انتخاب کنند.

در فصل گذشته لیگ برتر، در طول فصل ریکاردو آلوز با نمره متریکا ۷/۵۴(تراکتور)، روبرو تورس ۷/۴۸(گل گهر سیرجان)، شهریار مغانلو ۷/۴۰(سپاهان)، مهدی ترابی ۷/۳۹(پرسپولیس) و دانیال اسماعیلی‌فر ۷/۳۷(پرسپولیس)،پنج بازیکن برتر لیگ برتر از نظر آمار و ارقام موثق بودند که سازمان لیگ بدون در نظرگرفتن علم آماری فوتبال،رامین رضائیان را به عنوان بهترین بازیکن فصل بیست و شوم معرفی کرد.حتی دانیال اسماعیلی‌فر،هم پست رضائیان در دفاع راست نمره بهتری از مدافع سابق سپاهان داشت!

کد خبر 2282


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید