قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/22 13:30 | کد خبر : 2277
تابلوی فعالیت ممنوع از شمال تا خود جنوب...

طلسم یحیی همچنان پابرجا!

فولاد خوزستان مانند تراکتور نتوانست مجوز فعالیت یحیی گل‌محمدی را دریافت کند.

یحیی گل‌محمدی,فولاد خوزستان,هوشنگ نصیرزاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس برای فصل بیست و چهارم با فولاد خوزستان به توافق رسیده بود، اما به دلایل غیرفوتبالی قرارداد او هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده است. از اهواز خبر می‌رسد در صورتی که تا ۴۸ ساعت آینده  مشکل ممنوع الفعالیتی گل‌محمدی رفع نشود، مدیران فولاد برای سپردن هدایت تیم شان سراغ مربی بومی خواهند رفت.

یحیی گل‌محمدی پس از استعفا از سرمربیگری پرسپولیس با دلایل غیرفوتبالی ممنوع الکار شد. ممنوع الکار بودن گل‌محمدی سبب شد تا اواخر فصل گذشته، حتی با وجود تلاش های زیاد مدیران استانی و باشگاه‌ تراکتور برای اخذ مجوز فعالیت او در تبریز، زمینه برای بازگشتش به جمع سرخپوشان آذربایجان فراهم نشود.بر همین دلیل مدیران تراکتور که گزینه اصلی آنها جذب یحیی گل‌محمدی بود، سراغ حمید مطهری رفتند تا سکان هدایت تراکتور را تا پایان فصل به او بسپارند.

با اتمام فصل بیست و سوم، هوشنگ نصیرزاده، پس از جدایی از تراکتور، به همراه یحیی گل‌محمدی عازم فولاد خوزستان شدند. با حضور زودهنگام یحیی گل‌محمدی در اهواز تصور می‌شد که مشکل ممنوع الفعالیتی او نیز رفع اثر شد. اما پس از عدم ثبت قرارداد این مربی توسط سازمان لیگ، کاشف به عمل آمد که هنوز مجوز فعالیت گل‌محمدی پابرجاست.

کد خبر 2277


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید