قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/21 17:01 | کد خبر : 2267
به بهانه پنج روز تا شروع لیگ برتر

شماره پنج تراکتور؛ نیازمند یک خاطره‌ساز!

پنج روز تا شروع لیگ برتر باقی مانده و به همین بهانه سراغ پنج های متنوع ، کم و ناپایدار تراکتور رفته ایم.

تراکتور,صفا هادی,قاسم دهنوی,لیگ برتر فوتبال ایران,احمد آل نعمه,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیک تاک روز شمار آغاز لیگ برتر به تعداد انگشتان یک دست رسید. در فاصله پنج روز تا شروع این رقابت ها می خواهیم در مورد شماره پنج تراکتور صحبت کنیم؛ شماره ای که تی تی ها را یاد فرد خاصی نمی اندازد اما در طول سالیان اخیر تن نفرات زیادی بوده است...

قاسم دهنوی

یکی از پدیده های لیگ برتر که از مس کرمان به تراکتور پیوست ابولقاسم دهنوی بود. او شماره ۵ تراکتور را در فصل ۹۱_۹۲ برتن کرد و نایب قهرمانی لیگ را با تراکتور به دست آورد. دهنوی برای تراکتور ۳۱ بازی و یک گل به ثمر رساند.

احمد آل نعمه

آل نعمه در دو فصل متفاوت در تراکتور بود. او در دوره اول حضورش در تراکتور شماره چهار می پوشید ولی در دومین دوره حضورش شماره ۵ را بر تن کرد.‌ این مدافع جنوبی بعد از ۱۲ بازی در نیم فصل از تراکتور جدا شد. آل نعمه مجموعا در دو فصل ۳۱ بازی و یک گل برای تراکتور به ثمر رساند.

کارلوس کاردوسو

مدافع تیم نفتچی باکو که در فصل پانزدهم به تراکتور پیوست. او در ۲۶ بازی یک گل به ثمر رساند.

هادی محمدی

هادی محمدی فصل شانزدهم در تراکتور پیراهن شماره ۵ را بر تن میکرد. او در ۲۷ بازی یک گل به ثمر رساند. و از تیم جدا شد. محمدی در دور دوم حضور خود در تراکتور شماره ۴ را برتن کرد و جزو محجوب ترین چهره های تی تی ها بود.

علی عبدالله زاده

بازیکن جوان آبادانی که  با هزاران امید به تراکتور پیوست. کم تجربگی وی را غرق در حواشی کرد و نتوانست بیشتر از ۱۱ بازی برای تراکتور بازی کند و از تیم جدا شد.

عبدالله حسینی

حسینی در فصل ۱۴۰۰_۱۴۰۱ به تراکتور پیوست. او در یک فصل ۱۵ بازی کرد و در آخر فصل جدا شد.

صفا هادی

آخرین ۵ پوش تراکتور که بیشترین بازی را با این شماره انجام داد‌. صفا هادی برای تراکتور در ۴۸ بازی یک گل به ثمر رساند‌ و در پایان فصل گذشته بار خود را بسته و به عراق برگشت.

همانند شماره ۹ تراکتور شماره ۵ تراکتور نیز دارای بازیکن برجسته نیست. این شماره همانند شماره ۹ تراکتور نیازمند یک بازیکن خاطره ساز است.

کد خبر 2267


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید