قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/21 14:30 | کد خبر : 2264

شهرداری ارومیه با وجود همه بدقولی ها و کمبودها با یک انرژی منحصربفرد خود را آماده لیگ برتر والیبال می کند.

شهرداری ارومیه ,لیگ برتر والیبال,عبدالرضا علیزاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم والیبال شهرداری ارومیه برخلاف شعار و وعده های اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه مبنی بر بستن تیم قوی و کهکشانی، با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه تمرینات آماده سازی پیش فصل خود را در سالن غدیر ارومیه آغاز کرد. با وجود نداشتن بازیکنان نامی و بزرگ،رفاقت و صمیمیت داخل اردو برگ برنده این تیم برای فصل جدید لیگ برتر است.

تیم شهرداری ارومیه به سرمربی گری جهانگیر سید عباسی تبدیل به یک تیم بی رمق و ضعیف شده بود،اما عبدالرضا علیزاده بعد از حضور در رأس کادرفنی تیم شهرداری ارومیه،با ایجاد صمیمیت و رفاقت میان اعضای تیم،از یک تیم مدعی سقوط، تیمی مدعی قهرمانی ساخت و شهرداری را از رتبه یازدهم جدول به رتبه سوم جدول رساند. آنها حالا امسال هم با چنین تاکتیکی به جنگ همه کمبودهایشان رفته اند.

اتحاد و صمیمیت بالا با ستاره ها وجه تمایز و برگ برنده این مربی محبوب با سایر مربیان لیگ برتری است.ارتباط و صمیمیت علیزاده با باتجربه ترین بازیکن تیم یعنی بابک فیاضی گرفته تا با بازیکنان جوان تیم سبب شده است تا بازیکنان را با روحیه بالا روانه مسابقات کند. آنها برای سرمربی شان جان می دهند و این ایده آل ترین حالت ممکن برای هر مربی‌ای است. بر همین اساس و شگرد منحصر به فرد برخورد علیزاده با بازیکنان تیم،هواداران ارومیه تنها و بیشتر دلخوش به رفاقت و صمیمیت میان اعضای تیمشان هستند تا عملکرد و حمایت مسئولین بلند پایه‌ی شهر!

کد خبر 2264


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید