قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/21 12:30 | کد خبر : 2263
استقبال از آقای خاص با کارت زرد...

استارت فنر با گل سه امتیازی ژکو

فنرباغچه اولین بازی فصل را با برد شروع کرد.

فنرباغچه,سوپر لیگ ترکیه ,ژوزه مورینیو,

به گزارش ورزش آذربایجان, فنرباغچه در هفته اول سوپر لیگ ترکیه میزبان آدانا دمیراسپور بود که موفق شد این تیم را با نتیجه 1-0 شکست داده و فصل را با سه امتیاز استارت بزند.

فنرباغچه بازی را در ورزشگاه اولکر با فشار آغاز کرد اما به دلیل توقف‌های مکرر بازی در خلق موقعیت دچار مشکل شد. با این حال، شاگردان ژوزه مورینیو با گلی که در دقیقه 34 توسط ادین ژکو به ثمر رسید، از حریف پیش افتادند و نیمه اول را با برتری 1-0 به پایان رساندند.

در نیمه دوم، فنرباغچه در خلق موقعیت‌های بیشتر دچار مشکل شد اما کنترل توپ را از دست نداد. فنر با جلوگیری از ایجاد فرصت‌های جدی برای حریف، موفق شدند نتیجه را حفظ کنند و با پیروزی 1-0 از میدان خارج شوند. 

حاشیه های بازی به شرح زیر است:

رقابت اقای گلی امسال هم پابرجاست

ادین ژکو، مهاجم با تجربه اهل بوسنی فنرباغچه،  ژکو که در مجموع مقابل لوگانو 4 گل به ثمر رسانده بود، در دیدار مقابل آدانا دمیراسپور نیز در دقیقه 34 گل برتری تیمش را به ثمر رساند و اولین گل تیمش در لیگ را ثبت کرد.

سنت-ماکسیمین با پاس گل شروع کرد

آلان سنت-ماکسیمین، خرید جدید فنرباغچه، فصل را با قدرت شروع کرد. در اولین بازی لیگ با عملکردش تحسین همگان را برانگیخت. این فوتبالیست فرانسوی در گل اول ژکو با یک پاس زیبا موفق شد هم‌تیمی خود را به گل برساند.

سه تعویض همزمان مورینیو

ژوزه مورینیو، در دقیقه 76 سه تعویض همزمان انجام داد. این مربی پرتغالی تا دقیقه 75 هیچ تغییری در ترکیب 11 نفره تیم ایجاد نکرد، اما در دقیقه 76 با انجام سه تعویض به بازی وارد شد. در این دقیقه، او تغییرات زیر را انجام داد: اوسای-ساموئل با مرت مولدور، ادین ژکو با یوسف النصیری و سنت-ماکسیمین با بارتوغ یلماز.
مورینیو در اولین بازی لیگ کارت گرفت

ژوزه مورینیو، سرمربی با تجربه فنرباغچه، در اولین بازی لیگ کارت دریافت کرد.

کد خبر 2263


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید